حجت الاسلام مهدی بیگ محمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نشاط در جامعه، عوامل متعددی دارد که یکی از مهمترین آنها این است که مردم از نتیجه فعالیت خود راضی باشند.
وی یادآورشد: این فعالیت زمانی می تواند وفق مراد باشد که جامعه و دولتمردان با آنان همراه باشند.
حجت الاسلام بیگ محمدی اظهار کرد: زمانی که مردم به سختی امور روزمره خود را سپری می کنند و انتظارات آنها
از دستگاه های اجرایی برآورده نمی شود، جامعه افسرده می شود و امید خود را از دست می دهد و در نهایت نشاط لازم را نخواهند داشت.
وی خاطر نشان کرد: این دولتمردان هستند که باید به فکر مردم باشند و شعار ندهند تا نتیجه اقدامات آنان امید را به مردم بازگرداند.
حجت الاسلام بیگ محمدی ادامه داد: زمانی که رهبر معظم انقلاب در پیام نوروزی، موضوع تولید و اشتغال را مطرح می کنند، بدان معناست که در سال های گذشته مسئولان شعار داده اند و اگر به درستی عمل می کردند، شخص نخست نظام به این میزان در مسائل ریز نمی شد.
دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان گفت: امید می رود دولتمردان به طور جدی به فکر مردم باشند تا مردم هم شور و نشاط لازم را برای انتخابات پیدا کنند.
وی نقش احزاب در ایجاد شور و نشاط در جامعه را بسیار مهم برشمرد و تصریح کرد: احزاب هم متاثر از خود جامعه است، زمانی که احزاب از نگاه سیاسی می توانند با نشاط تر از خود مردم باشند، اما بی توجهی نمایندگان را پس از انتخاب شدن مشاهده می کنند دیگر چندان انگیزه ای برای ادامه فعالیت ندارند.
حجت الاسلام بیگ محمدی اضافه کرد: انتخاب شوندگان زمانی که رای مردم را به دست می آورند، دیگر به مردم توجه نمی کنند در حالی که از نظر قانونی و شرعی، مردم به آنان وکالت داده اند که امور را آنگونه که به مصلحت آنان است، مدیریت و تنظیم کنند.
دبیرجامعه روحانیت مبارز استان زنجان تاکید کرد: نمایندگان پس از انتخاب شدن، خواهان شنیدن صحبت ها و مطالبات مردم باشند تا مردم نسبت به آنان امیدوار شوند.
3001/6085
خبرنگار: مینا افشاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.