به گزارش خبرآنلاین؛ اسداله درویش امیری در جلسه ستاد انتخابات استان، بر ضرورت دفاع از کارنامه عملکرد نظام و دولت تاکید کرد و افزود: باید با توجه به ملاحظات انتخاباتی و در چارچوب قوانین، بدون تبلیغ اشخاص یا کاندیداها به بیان دستاوردهای دولت و نظام در بین مردم پرداخت تا در جامعه امید ایجاد شود و مشارکت در انتخابات افزایش یابد.
وی ادامه داد: باید محکم، استوار و ثابت قدم در چارچوب قوانین از آراء مأخوذه مردم صیانت شود و نگذاریم هیچ فرد و یا جناحی با عبور از خطوط اصلی نظام، این صیانت را بشکند.

استاندار زنجان با بیان اینکه در این دوره از انتخابات شاهد برخی پیچیدگی هایی در حوزه های مختلف تبلیغاتی هستیم، از مجریان و عوامل برگزاری انتخابات خواست تا با هوشمندی، تحت تاثیر این پیچیدگی ها در حوزه های مختلف امنیتی و تبلیغاتی قرار نگیرند و در دام این موارد نیفتند.
درویش امیری حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب افراد صادق و پاکدست را مورد تاکید قرار داد و افزود: فرمانداران، بخشداران و مدیران شهرستانی باید به منزله نمایندگان ریاست جمهوری در مناطق مختلف شهری و روستایی حضور یابند و با سرکشی به تمامی نقاط و مناطق استان، در چارچوب قوانین به بیان دستاوردهای نظام و خدمات دولت بپردازند.

وی افزود: نباید با ایجاد یأس و ناامیدی در میان جوانان و مردم، از مشارکت مردم در انتخابات کاسته شود و کشور را در عرصه های مختلف جهانی به مخاطره انداخت.
استاندار زنجان با اشاره به اینکه متاسفانه عده ای ناآگاهانه در راستای تحقق منافع خود به ایجاد ناامیدی در جامع و کاهش مشارکت مردم در انتخابات دامن می زنند، اظهار کرد: انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران متعلق به همه مردم است و ما با ایجاد امید و نشاط اجتماعی نمی گذاریم انقلاب و نظام آسیب ببیند.

46
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 636096
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.