به گزارش خبرآنلاین؛ جواد رحمتی، معاون عمرانی استاندار زنجان تشکیل شوراهای اسلامی شهر و روستا را گام عملی در تحقق مردم سالاری دینی و دموکراسی  عنوان کرد و گفت: این اقدام به واگذاری اداره حکومت به بخشی از مردم می انجامد.
وی از بروز برخی بداخلاقی ها در تبلیغات پیش از برگزاری انتخابات انتقاد کرد و افزود: متاسفانه در سنوات اخیر شاهد بوده ایم که انتخابات به‌جای ایجاد پختگی و رشد در مردم، رای دهندگان، منتخبین و سایر ارکان برگزاری انتخابات، از مباحث اولیه خود فاصله گرفته و کاندیداها به جای بیان برنامه های خود در قالب حدود اختیارات و اقدامات عملی، به بیان برخی وعده های به دور از واقعیت می پردازند.
معاون استاندار زنجان با بیان اینکه کلان‌نگری در شوراها نیز کمرنگ شده است، افزود: مردم و مخاطبین امروزه به راحتی تمامی وعده ها و سخنان انتخاباتی را تشخیص می دهند و می توانند بهترین انتخاب را انجام دهند.
رحمتی با اشاره به اینکه محل درآمدهای کشور از فروش نفت، دریافت مالیات و ارائه خدمات حاصل می شود، اظهار کرد: بیان سخنانی از قبیل افزایش سه برابری یارانه ها، با توجه به محدودیت و مشخص بودن اعتبارات و درآمدهای کشور، امری غیر قابل تحقق می باشد و با توجه به بدنه گسترده دولت و ضرورت پرداخت حقوق و دستمزدها، بودجه عمرانی چشمگیری به منظور اجرای پروژه های عمرانی باقی نخواهد ماند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان ادامه داد: دغدغه اولیه دولت پرداخت یارانه ها و سپس پرداخت حقوق ها و دستمزدهاست که موجب می شود با کاهش اعتبارات عمرانی، بسیاری از برنامه های مدیریت شهری در حد آمال و آرزو باقی مانده و عملیاتی نشوند.

46
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 636094
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.