به گزارش ایرنا، سید بیوک موسوی در همایش تجلیل از مقام معلم در سالن شهید باهنر ابهر با اشاره به انتخابات، اظهار کرد: امید است همه ما طبق سفارش های رهبر معظم انقلاب و امام خمینی(ره) شرایط حضور حداکثری مردم را در پای صندوق های رای فراهم کنیم.
وی افزود: حضور گسترده و صف های به هم فشرده مردم سلحشور و مقتدر در انتخابات نتایج مثبتی به همراه دارد و همچنین مردم باید با هوشیاری در این مسابقه مردم سالاری دینی برای تعیین سرنوشت چهار ساله کشور شرکت کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان تاکید کرد: در انتخابات باید به برنامه کاندیداها رای داد و نه جنجال ها، چرا که مردم یکبار نتیجه رای دادن به جنجال را چشیدند که نتیجه آن سه برابر شدن ناگهانی قیمت دلار و وارد کردن 6 میلیون تن گندم در شرایط خودکفایی کشور در تولید این محصول، بود.
وی با اشاره به اینکه سال گذشته کشور به خودکفایی در تولید گندم دست یافت، بیان کرد: دولت در سال اخیر 5 هزار میلیارد ریال بابت خرید گندم به کشاورزان پرداخت کرد.
موسوی تصریح کرد: همه کسانی که به امنیت و آرامش کشور علاقه دارند ملزم به حضور عاقلانه و فهیمانه در انتخابات هستند تا کشور از هر نظر بیمه شود و البته گزینه اصلح به حتم با برنامه ترین نامزدهاست.
وی یادآورشد: همه افراد مدیون زحمات معلمان دلسوز هستند و آنچه در عرصه های مدیریتی و تولیدی به دست می آید نتیچه تلاش و خدمات معلمان است.
7324/3001
خبرنگار: اکرم بیات** انتشاردهنده: مینا افشاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.