ذبیح الله تاراسی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: طرح غربالگری دانش آموزان در قالب پروژه ششم توسعه از اواخر اسفند سال قبل آغاز شده بود.
معاون آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به غربالگری 3هزار و 600 دانش آموز، گفت: این تعداد دانش آموز در 36 مدرسه از ناحیه یک و 2شهر زنجان و 30 مدرسه از شهرستان ابهر در این طرح شرکت داشته اند.
تاراسی با تاکید بر لزوم توجه بیشتر به ورزش دانش آموزی، تصریح کرد: درس تربیت بدنی نیازمند توجه بیشتر، افزایش سرانه و بهبود کیفیت است و بنا داریم تا در سال جاری با این چشم انداز فعالیت کنیم.
وی با بیان اینکه سرانه مستقل و مشخص ورزشی نداریم، گفت: سرانه هر دانش آموز که ورزش هم جزئی از آن است به حساب مدارس واریز شده و مدیر مدرسه است، که با نیازسنجی ها تشخیص می دهد چطور این سرانه را هزینه کند.
معاون آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره استانی جواهر در استانف خاطرنشان کرد: این جشنواره دانش آموزی برای آشنایی خانواده ها با ورزش های تیمی و انفرادی است و تاکنون استقبال خوبی از این جشنواره انجام شده است.
تاراسی اظهار کرد: این جشنواره تا جمعه در محل موزه کارخانه کبریت دایر بوده و همه شهروندان می توانند برای بازدید از آن مراجعه کنند.
3216/6085
خبرنگار: سجاد کریمی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.