به گزارش روز چهارشنبه پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان، اسدالله درویش امیری در جلسه ستاد انتخابات استان، بر ضرورت دفاع از کارنامه عملکرد نظام و دولت تاکید کرد و افزود: باید با توجه به ملاحظات انتخاباتی و در چارچوب قوانین، بدون تبلیغ اشخاص یا کاندیداها به بیان دستاوردهای دولت و نظام در بین مردم پرداخت تا در جامعه امید ایجاد شود و مشارکت در انتخابات افزایش یابد.
وی مجریان انتخابات را امانتداران رای مردم و آراء مردم را حق الناس توصیف کرد و ادامه داد: باید محکم، استوار و ثابت قدم در چارچوب قوانین از آراء مأخوذه مردم صیانت شود و نگذاریم هیچ فرد و یا جناحی با عبور از خطوط اصلی نظام، این صیانت را بشکند.
درویش امیری حفظ حاکمیت نظام و جایگاه رهبر معظم انقلاب را از مهمترین خطوط قرمز و اولویت های حاکمیت و مسئولان برشمرد و گفت: همه مدیران کشور، به نظام جمهوری اسلامی، انقلاب و رهبری علاقمند هستند، هرچند که از سوی افرادی که خودشان باوری به این اصول ندارند متهم می شوند، اما ما اجازه عبور از خطوط قرمز و دهن‌کجی به این اهداف و اصول را به هیچکس نخواهیم داد.
استاندار زنجان با بیان اینکه در این دوره از انتخابات شاهد برخی پیچیدگی هایی در حوزه های مختلف تبلیغاتی هستیم، از مجریان و عوامل برگزاری انتخابات خواست تا با هوشمندی، تحت تاثیر این پیچیدگی ها در حوزه های مختلف امنیتی و تبلیغاتی قرار نگیرند و در دام این موارد نیفتند.
درویش امیری حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب افراد صادق و پاکدست را مورد تاکید قرار داد و افزود: فرمانداران، بخشداران و مدیران شهرستانی باید به منزله نمایندگان ریاست جمهوری در مناطق مختلف شهری و روستایی حضور یابند و با سرکشی به تمامی نقاط و مناطق استان، در چارچوب قوانین به بیان دستاوردهای نظام و خدمات دولت بپردازند.
نماینده عالی دولت در استان ادامه داد: مدیران به عنوان نمایندگان دولت یازدهم باید در متن مردم و در دسترس عموم شهروندان باشند و به گونه ای صحبت نمایند تا هم دوستداران نظام، درک صحیحی از دستاوردها و اقدامات داشته باشند و هم دشمنان نتوانند از این سخنان سوء استفاده کنند.
وی بر ضرورت توجه به نحوه سخن‌ گفتن مدیران به ویژه در ایام حساس انتخابات تاکید و اظهار کرد: انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران متعلق به همه مردم است و ما با ایجاد امید و نشاط اجتماعی نمی گذاریم انقلاب و نظام آسیب ببیند.
7312/6085
دریافت کننده: حسن اکبری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.