سونا صرفی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: وضعیت جوی امروز چهارشنبه این استان با بارش های رگباری، رعد و برق و با وزش موقت باد شدید همراه است که این روند تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.
وی اظهار کرد: به دلیل وقوع بارش های رگباری طی امروز در این استان احتمال آبگرفتگی و سیلابی شدن مسیل ها وجود دارد و بر این اساس توصیه می شود، شهروندان از تردد در مسیر رودخانه ها خودداری کنند.
صرفی افزود: بر اساس پیش بینی ها، شدت وزش باد روز پنجشنبه بین 40 تا 60 کیلومتر بر ساعت خواهد بود و دمای هوا نیز طی مدت اعلام شده تغییر چندانی نخواهد کرد.
وی، خنک ترین و گرم ترین شهرهای این استان طی 24 ساعت گذشته را به ترتیب قیدار با 9 درجه و 27 درجه بالای صفر ذکر کرد و گفت که دمای فعلی شهر زنجان 12 درجه بالای صفر است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت 2 درجه گرم تر شده است.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان خاطر نشان کرد: طی 24 ساعت گذشته بیشترین بارش های ثبت شده این استان به صورت مشترک از شهرهای ماهنشان و زنجان با 9 دهم میلی متر و کمترین آن از ایستگاه خیر آباد با 1.6 دهم میلی متر گزارش شده است.
6085/7320
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.