به گزارش ایرنا، بیوک ملایی شامگاه سه شنبه در جمع شماری از جوانان و دانشجویان زنجان با بیان اینکه زندگی تحرک آگاهانه ای است که انتخاب در آن نقش و جایگاه حساس و بالایی دارد، افزود: اکنون در شرایطی قرار داریم که با انتخاب خود می توانیم یک مسیر منتهی برعقلانیت و تدبیر را برگزینیم و یا اینکه به دوران و وضعیت چند سال گذشته و تورم 45 درصدی و بحران دوباره تحریم ها بازگردیم.
وی با بیان اینکه مدیریت جهادی، مدیریت بی برنامه و هیجانی نیست، خاطرنشان کرد: اساس مدیریت جهادی بر برنامه، اندیشه و صداقت استوار است.
ملایی به اقدام موفقیت آمیز دولت یازدهم در حوزه اقتصاد اشاره کرد و افزود: پس از برداشتن آوار بر جا مانده از دولت گذشته، اکنون در خیلی از حوزه ها آثار رکود در حال زدوده شدن است و کارخانه ها و کارگاه ها فعالیت های خود را از سر گرفته اند.
وی به لزوم شفافیت در قانون و ابهام زدایی از آن در کشور تاکید کرد و گفت: شیشه ای شدن قانون و عملکرد نهادها و سازمان ها در کشور مانع از بروز فساد خواهد شد.
ملایی با بیان اینکه عدالت به معنای مساوات نیست و نباید مبنایی برای عوام فریبی شود، خاطرنشان کرد: متاسفانه در کشور از مفهوم عدالت تصویر واضح، منطقی و کاربردی نداریم هر چند که در شعارها زیاد از آن استفاده می کنیم.
وی به ضرورت پرهیز از اعمال محدودیت ها بر دانشجویان و دانشگاهیان تاکید کرد و افزود: وقتی داعیه جمهوریت و دموکراسی داریم باید لوازم آن را نیز رعایت کنیم.
نایب رئیس شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان زنجان گفت: کشور ما کشور تنوع است و اگر می خواهیم وحدت سرزمینی و حاکمیتی در آن حفظ شود، لازمه اش به رسمیت شناختن این تنوع های قومی، زبانی و مذهبی است تا در آغوش این خاک و زیر پرچم کشور، حق و حقوق طبیعی انسان ها پایمال نشود.
7312/6183
خبرنگار: حسن اکبری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.