حجت الله علی خاتمی شامگاه سه شنبه در جمع اعضای شورای شهر و روستای زنجان افزود: در صورتی که نامزدی برای کسب رضای الهی قصد حضور در شورای شهر و روستا را دارد، تلاش وافر و هزینه های بی مورد لزومی ندارد.
وی یادآورشد: در صورتی که شخص برای مسئولیتی تلاش می کند که تمام درآمد چهار ساله آن کمتر از میزان هزینه ای است که صرف تبلیغات می شود، چگونه می توان چنین در تبلیغات انتخاباتی ریخت و پاش کرد؟
حجت الاسلام خاتمی اظهار کرد: تمام ارکان نظام اسلامی به دست و با رای مردم انتخاب می شود و شکل می گیرد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: به غیر از شوراهای شهر و روستا، تمام ارکان جمهوری اسلامی طی 39 سال گذشته به پختگی و تکامل رسیده اند و نبود این موضوع برای شوراهای اسلامی شهر و روستا جای تاسف دارد.
وی خاطر نشان کرد: مردم سالاری دینی و مشارکت دادن مردم در تعیین سرنوشت کشور از ویژگی های با برکت نظام اسلامی است.
حجت الاسلام خاتمی ادامه داد: همه اذعان دارند که به هر میزان مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد، به همان میزان اقتدار نظام اسلامی در عرصه جهانی افزایش می یابد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: این استان در برخی مواقع یکی از مناطقی بود که میزان مشارکت بالایی را در کارنامه خود ثبت کرد.
وی تاکید کرد: این آمار مشارکت بالا نشان می دهد که میزان دلبستگی مردم به نظام اسلامی و پایداری مردم سالاری دینی در کشور بالاست.
حجت الاسلام خاتمی اضافه کرد: مشارکت همگانی تاکید رهبر معظم انقلاب و تمام دوستداران نظام و انقلاب اسلامی است و هر شخصی که دل در گروی این کشور دارد، باید به سهم خود در انتخابات نقش ایفا کند.
3001/3001
خبرنگار: مینا افشاری** انتشاردهنده: مینا افشاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.