عادل کاظمی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران زنجان افزود: 220 میلیارد ریال از این مطالبات، مربوط دستگاه های اداری و 230 میلیارد مربوط به واحدهای صنعتی است.
وی یادآورشد: 110 میلیارد ریال از این مطالبات مربوط به تاسیسات و شبکه توزیع آب در سطح استان می شود.
کاظمی اظهار کرد: نزدیک به یک هزار نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم در مجموعه این صنعت فعالیت می کنند و دریافت نکردن مطالبات، در پرداخت حقوق و مدیریت این نیروها مشکل ساز خواهد شد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: مشترکان باید مطالبات خود را به موقع پرداخت کنند و به این طریق مانع از ایجاد مشکل در مدیریت نیروهای توزیع برق استان شوند.
وی خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین رویکردهای وزارت نیرو از سال های گذشته و امسال، مدیریت توزیع برق برای جلوگیری از خاموشی و کاهش مدت زمان آن است.
کاظمی ادامه داد: سال گذشته گام های ارزشمندی در کاهش تلفات انرژی و هوشمند سازی شبکه های توزیع برق انجام شد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: یکی از اهدافی که در خصوص اجرای بندهای اقتصاد مقاومتی از سوی شرکت مادر تخصصی توانیر دنبال می شود، طرح جهادی کاهش تلفات انرژی است.
وی اضافه کرد: به حتم تامین انرژی الکتریکی مطلوب و مطمئن در عمده ابعاد زندگی بشر و توسعه پایدار جوامع امروزی نقش اساسی و تعیین کننده ای دارد.
کاظمی بیشترین میزان مصرف برق در این استان را مربوط به مشترکان صنعتی به میزان 53 درصد و سپس مشترکان کشاورزی به میزان 19 درصد اعلام کرد و خواستار مدیریت مصرف برق در زمان پیک مصرف بار که از ابتدای خرداد شروع و تا پایان شهریور ادامه دارد، شد.
3001/3001
خبرنگار: مینا افشاری** انتشاردهنده: مینا افشاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.