به گزارش خبرآنلاین؛ ناصر فغفوری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در مراسم دیدار با فعالان اقتصادی و تجار استان افزود: واحدهای تولیدی در استان زنجان علیرغم مشکلات اقتصادی عملکرد خوبی را در استان داشتند.

وی گفت: اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال است و در ابتدای سال رهبری راهبردهای اقتصاد مقاومتی را برای رفع بیکاری و ایجاد اشتغال تبیین کردند. تمام مشکلات را باید با برنامه ریزی و کانال تولید انجام بدهیم و در این راستا در سال گذشته واحدهای تولیدی زیادی وارد چرخه تولید شدند.

فغفوری تاکید کرد:تا پایان سال ۹۲ میزان سرمایه گذاری صنعتی در استان زنجان دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بوده که سهم ۱.۶۴ درصد سهم سرمایه گذاری کشور است و میزان سرمایه گذاری صنعتی در پایان سال گذشته ۵ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان که ۲.۱۴ از سهم کشور است.

وی افزود: در سال ۹۵ حقوق دولتی معادن استان زنجان ۱۲ میلیارد تومان بوده که نشان از نحوه فعالیت معدن است و در سال ۹۴ میزان حقوق دولتی معادن در استان ۷ میلیارد تومان بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان تصریح کرد:در سال ۹۴ حدود ۱۵ مجوز تحقیق و توسعه در استان زنجان صادر شده ودر سال گذشته هم ۳۱ مجوز توسعه و تحقیق صادرشده که رشد۵۳ درصدی دارد.

فغفوری افزود: بخش عمده مجوزهای توسعه و تحقیق با رشد ۵۴ درصدی از سال ۹۳ به بعد شروع شده است.

وی یاد آورشد: طی سال گذشته هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان پروانه بهره برداری ثبت شده و سال گذشته ورود به سرمایه گذاری خوب بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان زنجان تصریح کرد: در آذر ماه سال گذشته زنجان جزو چهارمین استان در بهره برداری از سرمایه گذاری های صنعتی در سطح کشور بوده است.

 

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 634771
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.