رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان گفت: به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی باید به نیروی انسانی متخصص و توانمندی های داخلی توجه شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، غلامحسین جمیلی رئیس اتاق بازرگانی‌استان زنجان در نشست استاندار زنجان با صاحبان صنایع و تولیدکنندگان از تفسیر و نگرش شخصی در اجرای قوانین به عنوان  بزرگترین معضل در توسعه‌ اقتصادی یاد کرد و اظهار داشت: باید در اجرای قوانین فارغ از اعمال نقطه نظرات شخصی حامی تولید کنندگان باشیم.

وی برگزاری جلسات شورای گفتگو را از مهمترین دستاوردهای قانون بهبود فضای کسب و کار عنوان کرد و افزود: جلسات شورای گفتگو  دستاوردهای خوبی در اتخاذ تصمیمات حامی تولید داشت هر چند ما از روند کند اجرای این  قوانین در کشور نیز گله مندیم.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش ضمن انتقاد از اجرای قوانین بدون در نظر گرفتن واقعیت‌های کشور تصریح کرد: متاسفانه برخی از قوانین مبتنی بر واقعیت های اقتصادی کشور نیست و در نحوه اجرای برخی از این قوانین  نیز سختگیری های غیر منصفانه ای اعمال می شود .

جمیلی از اجرای سختگیرانه و سلیقه‌ای قوانین در کشور انتقاد کرد و افزود: متاسفانه مالیات بر ارزش افزوده با شرایط فعلی اقتصاد و فروش غیر نقدی متناسب نیست.

وی بهره مندی از مدیران جوان و مجرب در نظام مدیریتی کشور را نقطه عطف اعتلای اقتصادی کشور دانست و گفت: به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی که از تاکیدات مقام معظم رهبری است باید به نیروی انسانی متخصص و توانمندی های داخلی توجه شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.