به گزارش ایرنا، محمد عزیری شامگاه یکشنبه در جمع مردم شهرستان خرمدره افزود: اشتغال و بیکاری از موضوع های مهم و اساسی در کشور است و هر کسی به عنوان رئیس جمهوری از سوی مردم انتخاب می شود ، در ارتباط با رفع این مسائل تلاش کند.
وی یادآوری کرد: در چند سال از فعالیت دولت تدبیر خدمات متعددی در کشور و این استان انجام گرفته و بازگویی آنها ، اثرات زیادی بدنبال دارد.
عزیزی خاطرنشان کرد: وحدت ، همبستگی و اتحاد موجب پیشبرد امور و فعالیت های مختلف می شود و این موضوع مهم نیز در این استان حاکم شده است.
وی بیان کرد: با برنامه ریزی های انجام گرفته نگاه ویژه ای به توسعه واحدهای صنعتی خرمدره شده و ارائه تسهیلات و سرمایه گذاری لازم چشم انداز بهتری را ترسیم کرده است.
نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از خواسته های مردم این شهرستان خدمات رسانی بهتر در حوزه بهداشتی و درمانی بود که خوشبختانه با افتتاح ورژانس بیمارستان بوعلی سینا به این موضوع مهم توجه ویژه ای شده است.
وی یادآوری کرد: بیمارستان بوعلی سینای خرمدره در سال 82 و برای 30 هزار نفر از جمعیت این شهرستان پیش بینی شده بود که هم اکنون این مرکز جوابگوی نیازهای خیل مراجعه کنندگان نیست.
عزیزی افزود: با توجه به رایزنی های انجام گرفته طرح توسعه بیمارستان این شهر توسط مسوولان استانی موافقت شده، که پیگیری های لازم برای تحقق این امر مهم انجام خواهد گرفت.
وی اضافه کرد: مردم این شهرستان خواستار شتاب بخشی در انجام پروژه ها از سوی دستگاه های متولی هستند و تحقق این مهم نتایج مثبتی را بدنبال دارد.
فرماندار خرمدره نیز ادامه داد: این شهرستان با توجه به موقعیت اجتماعی در این استان سومین پر جمعیت شهر با جمعیت قریب به 60 هزار نفر در این استان محسوب می شود و در بحث مهاجر پذیر نیز رتبه اول را دارد.
حجت محمدی افزود: وضعیت کشاورزی این شهرستان نیز پاسخگوی خیل عظیم مهاجرین نیست و متاسفانه این شهرستان در نرم بیکاری رتبه اول در این استان را دارد و به این موضوع باید توجه شود.
وی اظهار کرد: این شهرستان ظرفیت های متعددی در بخش های مختلف را دارد و پیشرفت این استان نیز منوط به توجه روز افزون این شهرستان است.
فرماندار خرمدره گفت: طی سال گذشته 300 میلیارد ریال برای ارتقای بهداشت و درمان هزینه شده و افتتاح اورژانس بیمارستان بوعلی سینای این شهرستان از جمله خدمات شاخص به شمار می رود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان نیز ادامه داد: اورژانش بیمارستان بوعلی سینا خرمدره در فضایی 400 متر مربع و با اعتبار20 میلیارد ریال به بهره برداریرسید.
علیرضا بیگلری خاطر نشان کرد: طرح توسعه اورژانس این شهرستان از سال 93 آغاز شد و هم اکنون اغلب مراکز درمانی شهرستان های تابع استان از وضعیت خوبی برخودارند و خدمات مناسبی را به بیماران و مراجعه کنندگان ارائه می کنند.
به گزارش ایرنا، استاندار زنجان در سفر یک روزه به خرمدره، پس از دیدار با خانواده شهدا، از 2 واحد صنعتی درشهرک صنعتی و شرکت مینوی خرمدره بازدید کرد و سپس در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شرکت کرد و در ادامه اورژانس بیمارستان بوعلی سینا را افتتاح و در پایان ین آحاد مختلف مردم و شورای اداری شرکت و سخنرانی کرد.
شهرستان خرمدره با جمعیت 67 هزار نفری معادل 4.6 درصد از جمعیت کل استان زنجان در فاصله 75 کیلومتری جنوب مرکز استان زنجان واقع شده است.
8068/7320
خبرنگار: اعظم شامی ** انتشار دهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.