مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت دانش آموزی امروز(۹ اردیبهشت) با شرکت یک هزار و ۳۰۰ دانش‌آموز دختر و پسر در ۱۴ رشته قرآن، عترت و نماز در زنجان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، مرتضی تمجیدی مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در مراسم افتتاحیه مسابقات قرآن و عترت دانش آموزی اظهار کرد: در کنار یادگیری و حفظ قرآن کریم، باید به فهم و تدبر در آن هم بپردازیم.

وی با اشاره به اینکه قرآن کریم درس زندگی و راه سعادت را به انسان نشان می‌دهد، خاطرنشان کرد: برکت قرآن موجب موفقیت در تمام برنامه ها می شود.

این مقام مسئول خواستار توسعه و ترویج فرهنگ قرآن در بین نسل جوان شد و افزود: با تکرار و ممارست برنامه های قرآنی را نهادینه کنید.

وی با اشاره به اینکه حضور دانش‌آموزان فعال در عرصه قرآنی تنها در مسابقات قرآنی‌آموزش و پرورش خلاصه نشود، تصریح کرد: دانش آموزان فعال در این عرصه تلاش کنند تا در مسابقات قرآنی خارج از این مجموعه هم شرکت کنند.

مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت دانش آموزان استان زنجان در 14 رشته قرآن، عترت و نماز در بخش های قرائت، حفظ، مفاهیم، نهج البلاغه، اذان، احکام و انشای نماز با حضور یک هزار و 300 دانش آموز در زنجان آغاز شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.