استاندار زنجان، صیانت از شغل کارگران را وظیفه دولت با تشکیل کار گروه تسهیل موانع تولید و رفع موانع دانست و گفت: در استان زنجان برای تحرک و فعالیت بیشتر واحدهای تولیدی بالغ بر 500 میلیارد تومان تزریق شده است.

به گزارش خبرنگارایلنا از زنجان، اسدالله درویش امیری استاندار زنجان ، امروز در جمع کارگران استان زنجان به مناسبت روز جهانی کارگر و هفته بسیج کارگری، با اشاره به اینکه امروز روز بهار کارگری است،  اظهار داشت: در طول 39 سال عمر انقلاب اسلامی ایران وفاداری و ثابت قدمی جامعه بزرگ کارگری در ایران نسبت به نظام مقدس انقلاب اسلامی ثابت شده است.

استاندار زنجان، با بیان به نقش مهم و انکار ناپذیر جامعه کارگری در دوران دفاع مقدس، گفت: دراستان زنجان بیش از 50 هزار شغل کارگری داریم که همواره در کنار دستگاه‌های تولید به دفاع از نظام و انقلاب پرداخته است.

درویش امیری، با اشاره به نقش کارگران در جامعه و دوشادوش مردان جنگ دوران دفاع مقدس، گفت: تبلیغات مسموم دشمنان در کارگران هیچگاه تاثیر نداشت.

وی، سهم عمده کارگران را در عرصه تولید کشورمهم ارزیابی کرد و گفت: کار فرما و سرمایه او در محیط تولیدی برای بکارگیری کارگران در واحدهای تولیدی و اشتغال مهم و اساسی است، خاطرنشان شد: مهندسی و طراحی در محیط کسب و کار حائز اهمیت است که باید چرخه تولید را به تحرک وا دارد.

وی، همچنین دانش و تکنولوزی و ابزارفنی و نیروی کار و کارگری را برای به حرکت درآوردن مولفه های محیط کارمهم برشمرد و گفت: کار گر موتور محرک محیط کار است.

استاندار زنجان،  رابطه کار،  کار گر و کار فرمایی را دو سویه عنوان کرد و گفت: کارگرباید در راستای حفظ سرمایه های کار فرما برای پایداری محیط کار تلاش کند.

مقام عالی استان،  انتظار از کار فرما را برای حفظ چرخه تولید بعنوان بازوان اصلی در محیط کار مهم دانست و گفت : در سال اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال سهم کارگران در افزایش تولید و اشتغال حائز اهمیت است.

استاندار زنجان، با اشاره به  نقش کار گران  در خصوص اقتصاد مقاومتی با بالا بردن مهارت کارگری،  گفت: بالا رفتن مهارت کارگری و افزایش توانایی  کارگران در این راستا رابطه مستقیم دارد.

وی، در بخشیاز سخنان خود،  وظیفه مسئولین را در حوزه تامین امنیت شغلی کارگران مهم ارزیابی کرد و گفت: عدم تامین امنیت شغلی باعث دغدغه های معیشتی کارگران در جامعه می شود.

مقام عالی دولت در استان،  صیانت از شغل کارگران را وظیفه دولت با تشکیل تسهیل موانع تولید و رفع موانع دانست و گفت: در استان زنجان برای تحرک و فعالیت واحد های تولیدی  بالغ بر 500میلیارد تومان تزریق شده است.

ستاندار زنجان ، با بیان اینکه میزان صادرات 95در سال  308میلیون دلار بوده است، گفت: در آمد گمرک استان نیز در سال 95 بالغ بر 117 میلیارد تومان بوده است.

وی، یکی از اهداف اقتصای استان را صادرات و فعالیتهای گمرکی برشمرد و گفت: دراین راستا شاهد موفقیت دراستان بودیم.

استاندار زنجان، با بیان اینکه استان زنجان به بیش از 40 کشور محصول صادر می‌کند، افزود: باید تولیدات واحد های تولیدی وارد بازارهای خارجی و هدف صادر می شد.

درویش امیری، تحرکات بخش تولید را باعث صیانت 8هزار نفری شغل کارگران عنوان کرد و گفت: کار گروه تسهیل و رفع موانع تولید باعث ثبات و صیانت امنیت شغلی کارگران استان شده است.

استاندار زنجان همچنین در چایان سخنان خود، با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای  اسلامی شهر و روستا در 29 اردیبهشت، خاطر نشان شد : مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات موجب کور شدن چشم دشمنان نطام است.

مقام عالی استان ، مشارکت حداکثری را بعد از 38 سال عمر انقلاب اسلامی لبیک به نظام و رهبری دانست.

درویش امیری،  وفاداری مردم ایران را بعد از 38 سال مهم عنوان کرد وگفت: انتخاب در روز انتخابات با مردم است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.