به گزارش ایرنا، سردار جهانبخش کرمی در خطبه های پیش از نماز جمعه این هفته زنجان افزود: انتخابات پیش رو، آزمون دیگری برای ملت ایران به شمار می رود که در این صحنه مهم حضور سرنوشت ساز خود را به اثبات می رسانند.
وی اظهار کرد: مردم ایران در این صحنه مهم، در برابر شیاطین، استکبار و سران آمریکا که یاوه گویی می کنند، همانند حماسه 9 دی با حضور گسترده خود در اولین ساعات انتخابات، روز 29 اردیبهشت با روحیه انقلابی، با نشاط و در صف های طولانی نشان خواهند داد که راه شهدا و امام ادامه دارد و در دفاع از انقلاب ایستاده اند.
کرمی افزود: هم اکنون و با وجود شرایط بحران زده در منطقه، همه فعالیت‎های دشمنان به خوبی رصد می‎شود و تمامی نیروهای مسلح و دستگاه های اطلاعاتی در آمادگی کامل هستند، تا هرگونه فتنه را در نطفه خفه کنند.
وی بیان کرد: دشمنان برنامه های متعددی از جمله تهاجم فرهنگی را برای تضعیف باورهای دینی ملت ایران به ویژه جوانان و نوجوانان به کار گرفته اند و در این ارتباط سپاه برنامه های مختلفی را مورد توجه قرار داده است.
فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان، برگزاری اردوهای راهیان نور را موثرترین اقدام در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان ذکر کرد که علاقه مندان در طول سال به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور اعزام می شوند.
وی اظهار کرد: سپاه در راستای محرومیت زدایی در کشور اقداماتی نظیر اردوهای جهادی و هجرت را اجرا کرده است و همه ساله هزاران طرح برای عمران و آبادی اجرا می کند.
6085/7320
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.