به گزارش ایرنا، اسدالله درویش امیری روز پنجشنبه در مراسم اختتامیه سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 95 استان زنجان، گفت: این انحراف نشان خواهد داد کدام دولت به چه میزان به برنامه توسعه اعتقاد داشته و آن را اجرایی کرده است.
استاندار زنجان اظهار کرد: مرکز آمار کشور باید تکیه گاهی برای مدیران ارشد برنامه ریز کشور و مجلس شورای اسلامی باشد، تا بتوانند بر اساس آن پایگاه داده برنامه توسعه کشور را تدوین کنند.
درویش امیری با اشاره به اتهام آمارسازی توسط عده ای خاص، گفت: آمارسازی کار کسانی است که نمی خواهند کشور مطابق برنامه پیش رود و در واقع به برنامه توسعه کشور پشت کرده اند.
وی با تبیین اهمیت انتخابات در کشور، افزود: طبق گفته رهبرمعظم انقلاب رای مردم حق الناس است و هرکس بخواهد در این حوزه از وظیفه خود تخطی کند، مردم او را نخواهند بخشید.
استاندار زنجان اظهار کرد: آنچه که وظیفه مجریان و ناظران انتخابات است، صیانت از آرای مردم است و همه آحاد جامعه باید در راستای مشارکت حداکثری در انتخابات آینده تلاش کنند.
درویش امیری با تبیین شرایط بین المللی کشور، گفت: در شرایط حساس و حیاتی قرار داریم، بنابراین دوست و دشمن به حضور مردم پای صندوق های رای معطوف شده و حضور باشکوه یعنی تایید نظام جمهوری اسلامی.
وی با اشاره به ایجاد یاس در مردم توسط عده ای با استفاده از تریبون های پرمخاطب، گفت: با این کارها بداخلاقی را در جامعه ترویج نکنیم، چرا که فردا نیز جوان این کشور تهمت و دروغ را یاد خواهد گرفت.
استاندار زنجان اظهار کرد: انتخابات و کارهای انجام گرفته در این مدت به پایان خواهد رسید و تاریخ راجع به رفتارهای سیاسی امروز ما قضاوت خواهد کرد.
درویش امیری خاطرنشان کرد: افترا به دیگران در هر سطحی و با هر ابزاری از سوی هیچ کس قابل گذشت و اغماض نیست و برای جامعه اسلامی سم مهلکی به شمار می آید.
به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت در سراسر ایران و به طور یکپارچه برگزار خواهد شد.
3216/6085
خبرنگار: سجاد کریمی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.