رئیس مرکز آمار ایران گفت: کشور ایران با ثبت 48.4 درصد از سرشماری عمومی نفوس و مسکن به صورت اینترنتی، توانست رکورد جهان را بشکند.

به گزارش خبرنگارایلنا از زنجان، امیدعلی پارسا امروز پنجشنبه(7اردیبهشت) در مراسم اختتامیه سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال 95 ، در استان زنجان، گفت: کشور ایران ظرفیت‌ انجام کارهای بزرگ را به شرط وجود ید واحد دارد.

پارسا، با اشاره به اینکه با همکاری‌های به عمل آمده سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال گذشته انجام شده است، تصریح کرد: کسب رکورد جهانی 48.4 درصد از سرشماری به صورت اینترنتی خود گواه انجام کارها با همکاری همه جانبه است.

139505301207042268429784

رئیس مرکز آمار ایران همچنین با بیان اینکه در اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن تکلیف هر کسی مشخص بوده و برنامه‌ها به صورت مرتب رصد می‌شد، اضافه کرد: نام ایران با 48.4 درصد سرشماری اینترنتی در جهان ثبت شده است.

پارسا در ادامه با بیان اینکه استان زنجان با 38 درصد سرشماری به صورت اینترنتی جزو استان‌های خوب ارزیابی شده است، یادآور شد: هدفگذاری در سطح کشور برای میزان سرشماری به صورت اینترنتی 35 درصد بوده که خوشبختانه بیشتر از هدفگذاری محقق شده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه استان زنجان با 134 شاخص در ارزیابی‌ها رتبه نخست کشور را در سال گذشته کسب کرده است، افزود: در سال 94 هم با 110 شاخص رتبه دوم را کسب کرده بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.