رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان از برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری نماز در استان زنجان خبر داد و گفت: تاکنون 92 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سعید ناصری رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: جشنواره فرهنگی و هنری نماز با موضوع خاطره نویسی، شعر، گزیده ای از وصیت نامه شهدا، داستان، عکس، فیلم، انیمیشن، فضای مجازی، وبلاگ نویسی و شبکه های مجازی اجرا می شود.

به گفته وی، آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره در ستاد اقامه نماز (15 شهریور) امسال است و علاقمندان می توانند آثار خود را در قالب لوح فشرده به دبیرخانه ارسال کنند.

این مقام مسئول از ارسال 92 اثر در بخش های خاطره نویسی، شعر، داستان، فضای مجازی و مقاله به دبیرخانه خبر داد و گفت: در هفته دفاع مقدس مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان برگزار می شود.

وی افزود: این جشنواره با هدف اطلاع‌رسانی اهمیت نماز در نزد شهدا و ایثارگران و نقش آن در پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود.

رئیس‌ستاد اقامه نماز با بیان اینکه نماز نقش ویژه‌ای در احیای قوای معنوی در انسان دارد، گفت: انسان به جهت سخن گفتن با خداوند روحیه می گیرد و رزمندگان هم به مساله نماز تاکیداتی داشتند.

ناصری خاطرنشان کرد: کمیته علمی به نمایندگی دانشگاه فرهنگیان، کمیته اجرایی به نمایندگی بنیاد شهید و کمیته تبلیغات به نمایندگی ستاد اقامه نماز در ذیل دبیرخانه این جشنواره تشکیل شده است.

وی با تاکید بر ضرورت اطلاع‌رسانی جشنواره به عموم‌مردم، اظهارکرد: علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت نماز از شرایط شرکت در جشنواره مطلع شوند.

وی با بیان اینکه در هر رشته از 3 نفر تجلیل می شوند، گفت: در مجموع از 21 نفر در جشنواره فرهنگی و هنری نماز تجلیل می شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.