به گزارش ایرنا رئیس ستاد میرسلیم در زنجان در این نشست در سخنانی گفت: دولت در جمهوری اسلامی شرکت سهامی نیست که برای رسیدن به بخشی از سهام آن، بخواهیم در صحنه انتخابات باشیم.
روح‌الله صمدی اظهار کرد: این مقطع زمانی ایجاب می کند که برای رسیدن به هدف مشترک با شماری از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری یکی باشیم.
وی خاطرنشان کرد: میرسلیم به طور حتم تا پایان مناظره ها در عرصه رقابت حضور خواهد داشت و بعد از آن، مسئولان حزب موتلفه و خود وی برای ادامه حضور و یا انصراف تصمیم گیری خواهند کرد.
صمدی با بیان اینکه ما در هر مقطعی متوجه شویم که عده ای دیگر نیز برای رسیدن به هدفی مشترک با ما فعالیت می کنند، به طور حتم برای رسیدن به آن آرمان و هدف الهی با آنان همراهی می کنیم، چرا که مهم نتیجه است و باید در این شرایط مکمل یکدیگر بود.
رئیس ستاد انتخاباتی میرسلیم در استان زنجان اضافه کرد: با توجه به اینکه در نظام جمهوری اسلامی، ولی فقیه حکم رئیس جمهوری را تنفیذ می کند، همه مردم، گروه ها و جریانات وظیفه دارند برای ارتقای این کشور به دولت مستقر کمک کرده و مشاوره دهند و حزب متبوع ما (موتلفه اسلامی) نیز تا کنون تلاش کرده در این راستا حرکت کند.
صمدی خاطرنشان کرد: ما هر دولتی که روی کار بیاید را عالمانه رصد می کنیم و در صورت وجود مساله خاصی، آن را با دولت مطرح می کنیم.
وی با اشاره به خدمات دولت های چهار دهه بعد از انقلاب اسلامی، افزود: همه دولت ها در مدت خدمت خود نقاط مثبت فراوانی داشته اند اما باید اذعان کرد که وضعیت اقتصادی کشور در این چهار دهه رضایت بخش نبوده است.
این فعال سیاسی اظهار کرد: در حال حاضر موضوع تامین معیشت مردم و اشتغال جوانان در جامعه از اولویت بالایی برخوردار است و هرکسی ریاست دولت را در اختیار گرفت باید به این موضوع ها رسیدگی کند.
صمدی با بیان اینکه انتخابات برای مردم یک جشن ملی به شمار می آید، گفت: نباید این جشن را با وعده های نادرست، عملکرد ناصحیح و مدیریت غلط تیم نامزد پیروز به کام مردم تلخ کرد.
نشست خبری ستاد انتخاباتی سیدمصطفی میرسلیم اولین نشست خبری از میان ستادهای 6 نامزد ریاست جمهوری است و ستادهای پنج نامزد دیگر هنوز نشست خبری در این استان برگزار نکرده اند.
3216/6085
خبرنگار: سجاد کریمی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.