به گزارش ایرنا، هوشنگ خندان دل روز چهارشنبه در بازدید از پروژه تجاری، فرهنگی ارغوان، با تقدیر از فعالیت شهرداری ابهر، اظهار کرد: در پروژه هایی که با همکاری بخش خصوصی اجرا می شود از سرمایه گذاران بومی منطقه استفاده شود.
وی درباره زمان بهره بردای از پروژه فرهنگی، تجاری ارغوان بیان کرد: امید است این پروژه در زمان مقرر تکمیل شده و به بهره برداری برسد.
عبدالعلی قاسم پور شهردار ابهر نیز در این بازدید ابراز کرد: اجرای این پروژه با سرمایه گذاری430 میلیارد ریال با مشارکت بخش خصوصی و شهرداری ابهر در سال 95 آغاز شد و شهریور ماه امسال فاز اول آن به بهره برداری می رسد و در مدت زمان 30 ماهه فاز دوم آن نیز به بهره برداری می رسد.
وی تصریح کرد: سهم بخش خصوصی در پروژه ارغوان 250 میلیارد ریال است و مابقی توسط شهرداری ابهر تامین می شود.
شهردار ابهر یادآور شد: پروژه تجاری، فرهنگی ارغوان دارای 16 هزار متر مربع زیر بنا است که در زمینی به مساحت 3 هزار متر مربع احداث می شود.
وی افزود: برای بهره برداری به موقع، عملیات ساخت وساز این پروژه در فصل زمستان با وجود شرایط جوی نامساعد نیز متوقف نشد.
قاسم پور بیان کرد: با توجه به اینکه در مجاورت این پروژه داروخانه و کلینیک درمانی وجود داشت با همکاری شبکه بهداشت و درمان این کلینیک و داروخانه نیز به این پروژه افزوده شد.
به گزارش ایرنا، معاون عمران و توسعه شهری و روستایی وزیر کشور در ادامه سفر یک روزه به شهرستان ابهر از روستای تاریخی - گردشگری درسجین نیز بازدید کرد.
7324/6085
خبرنگار: اکرم بیات ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
خبرنگار: اکرم بیات / انتشار دهنده:
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.