فریبا ابراهیم خانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای تسهیل خدمت رسانی، اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و توجه ویژه به حقوق شهروندی به ویژه خواست و نیاز بیمه شدگان دفتر بیمه سلامت این استان در محل سابق این اداره کل راه اندازی شد.
وی اظهار کرد: هم اکنون خدمات دارویی مانند تایید دارو و تشکیل پرونده های دارویی در محل این دفتر ارائه‌ می شود و به زودی و با اعلام قبلی نیز سایر خدمات میز خدمت این اداره کل نیز به بیمه شدگان ارائه‌ خواهد شد.
ابراهیم خانی افزود: تلاش می شود خدمات مهم و اصلی این اداره کل مانند تعویض دفاتر، امور مرتبط با مراکز طرف قرارداد بیمه گزار، برای رفاه حال بیشتر افراغد تحت پوشش به دفتر این اداره کل منتقل شود ودر این ارتباط از پیشنهادات شهروندان نیز استقبال می شود.
مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان ادامه خاطرنشان کرد: پیش از این و با افتتاح ساختمان جدید اداره کل، دسترسی مراجعه کنندگان به ویژه برای بیمه شدگان و بیماران تحت پوشش این اداره کل با دشواری هایی همراه شده بود.
به گزارش ایرنا، دفتر بیمه سلامت شهر زنجان در خیابان کارگر، روبه روی حوزه ی هنری سازمان تبلیغات اسلامی و جنب کلینیک شفیعیه و در ساعات اداری آماده ارائه خدمات به متقاضیان است.
هم اکنون 624هزارو 404 نفر از جمعیت استان زنجان تحت پوشش بیمه سلامت هستند که از این میزان 117 هزار و 300 نفر در صندوق بیمه سلامت همگانی و پس از آغاز طرح تحول نظام سلامت تحت پوشش قرار گرفته اند.
6085/7320
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.