به گزارش ایرنا، مرتضی تمجیدی روز شنبه در همایش کشوری ارتقای مهارت حرفه ای معلمان، افزود: معلمان، در وزارت آموزش و پرورش، نقش اصلی را بر عهده دارند.
تمجیدی با بیان اینکه دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان با این اداره کل تعامل خوب و سازنده ای داشته است، گفت: این تعامل باعث ارتقای سطح کیفیت داشته های علمی در راستای عملیاتی شدن آن در کلاس های درس می شود.
مدیرکل آموزش و پرورش زنجان با اشاره به گرامی داشت هفته معلم، گفت: تمام روزها و هفته های سال منقش به نام معلمان است، چرا که نقش و اهمیت این قشر ایثارگر در جامعه حساس و مهم است.
وی با بیان اینکه اگر خواهان قرار گرفتن در مرکز و کانون تربیت هستیم، باید تلاش کنیم، تصریح کرد: در این راستا باید تخصص های حرفه ای، مهارت های مورد نیاز، سواد اطلاعاتی، تحقیقاتی و عمومی خود را به تناسب زمان و موقعیت بالا ببریم.
مدیرکل آموزش و پرورش زنجان اظهار کرد: حرکت با این خط مشی برای معلمان باعث افزایش مقبولیت و محبوبیت و تداوم آن در بین آحاد مردم جامعه خواهد شد.
تمجیدی خاطرنشان کرد: معلمان دانش آموزانی هستند که هیچ وقت از درس و تحصیل و به روز رسانی علم خود فارغ التحصیل نمی شوند و این همایش ها نیز در راستای همین موضوع ارزیابی می شود.
وی افزود: برگزاری همایش ارتقای حرفه ای معلمان باعث بازاندیشی و وحدت رویه در نوع تدریس در سراسر کشور می شود.
3216/6085
خبرنگار: سجاد کریمی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.