به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، اسدالله درویش‌امیری امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح اظهار داشت: امام خمینی(ره) با پیام تاریخی خود نقشه‌های شوم دشمنان را در نخستین روزهای انقلاب خنثی کرد و با نامگذاری 29 اردیبهشت ماه با عنوان روز ارتش یکی از تصمیمات راهبردی و سرنوشت‌ساز را رقم زد.

وی با اشاره به توطئه‌هایی برای انحلال ارتش در نخستین روزهای شکل‌گیری جمهوری اسلامی ابراز کرد: با حمایت امام خمینی(ره) روح و حیات تازه‌ای در ارتش دمیده شد و زمینه ظهور ارتشی انقلابی برای دفاع از تمامیت ارضی کشور به وجود آمد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه ایران در زمان جنگ با دستان خالی به دفاع از کشور پرداخت، تصریح کرد: در حال حاضر پس از گذشت 38 سال از انقلاب اسلامی با حمایت‌های مقام معظم رهبری و افزایش توان دفاعی و نظامی ارتش و نیروهای مسلح، ایران به نقطه هراس دشمنان تبدیل شده است.

وی خودکفایی در تولید تسلیحات نظامی و افزایش توان دفاعی کشور را از افتخارات نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: برخورداری از تجهیزات نظامی برای تقویت بنیه دفاعی کشور است.

درویش‌امیری با اشاره به اینکه توانمندی دفاعی ایران هیچ‌گاه علیه سایر کشورها نبوده است، بیان کرد: ایران خود قربانی تجاوز بیگانگان بوده و جنگ تحمیلی نمونه‌ای از این تجاوزها است و توانمندسازی کشور در عرصه‌های نظامی برای دفاع از تجاوز دشمنان است.

وی به تعقل، خردورزی و سخن عاقلانه گفتن با دیگران بر اساس آموزه‌های اسلامی تأکید کرد و گفت: این در حالی است که اگر سخن درشتی از طرف دیگران شنیده شود باید قاطعانه به آن پاسخ داد.

استاندار زنجان رهبری داهیانه فرمانده کل قوا، قدرت دفاعی و نظامی کشور و حمایت و پشتیبانی مردم در عرصه‌های مختلف را از عوامل تأثیرگذار در بالا رفتن قدرت سیاسی ایران خواند.

وی خاطرنشان کرد: امروز با نشان دادن اقتدار ایران در حوزه‌های مختلف علمی، سیاسی و نظامی و حضور منطقی در عرصه‌های بین‌المللی، ایران هراسی در دنیا از بین رفته و رفتارهای عاقلانه ایران دست کثیف آمریکا را در جهان رسوا کرده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 620925
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.