سید بیوک موسوی شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با وجود فعال بودن کارخانه روغن نباتی جهان، خبرپراکنی برخی رسانه ها در خصوص تعطیل بودن آن، نوعی لجاجت است و ما در مقابل این لجاجت، حرف و سخنی نمی توانیم داشته باشیم چرا که همگان شاهد آغاز فعالیت این واحد صنعتی هستند.
وی ضمن قدردانی از همراهی صدا و سیمای مرکز استان از انعکاس فعالیت مجدد کارخانه روغن نباتی جهان، اظهار کرد: متاسفانه عده ای به هر دلیلی، می خواهند با مشکلات ذهنی که دارند چوب لای چرخ بگذارند و مساله حل شده ای را لاینحل جلوه دهند.
موسوی به ضرورت فراهم آوردن فضایی آرام در استان تاکید کرد و گفت: طرح برخی مباحث موجب دلسردی است و به جز اینکه موجب سرمایه گریزی از استان می شود، نتیجه ای دیگری در پی نخواهد داشت.
وی افزود: رسانه های منتقد دولت حداقل به خاطر مردم استان، اگر نقدی دارند باید نقدهای منصفانه ارائه دهند.
موسوی تصریح کرد: با ارتباط خوبی که با مالک کارخانه روغن نباتی جهان و کارگران این واحد صنعتی برقرار کردیم، تلاش کردیم امکانات و ظرفیت های مناسبی را برای از سر گیری فعالیت آن فراهم کنیم و اکنون، مالک و کارگران کارخانه با دلگرمی و امیدواری، کار تولید مجدد خود را با استارت محکمی آغاز کرده اند.
وی افزود: حالا ممکن است یک واحد تولیدی به خاطر شرایطی که به صورت مقطعی با آن مواجه می شود دست به تعدیل چند نیرو هم بزند ولی در خصوص کارخانه روغن نباتی جهان آنچه مسلم است این است که این واحد تولیدی، دیگر روزهای تعطیلی نخواهد دید بلکه ظرفیت تولید آن به دو سه برابر میزان فعلی نیز افزایش پیدا خواهد کرد.
موسوی خاطرنشان کرد: مالک کارخانه روغن نباتی جهان از کار آفرینان فعال کشور است و با هماهنگی های به عمل آمده قرار شده است تا واحدهای تولیدی و صنعتی دیگری را نیز در زمینه تولید انواع شوینده ها در زنجان تاسیس و راه اندازی کند.
به گزارش ایرنا، کارخانه روغن نباتی جهان یکی از برندهای شناخته شده کشور در حوزه تولید انواع روغن نباتی است که سال 92 توسط هلدینگ 'کف و داروگر' خریداری شده است.
این واحد صنعتی در سه راهی طارم در شرق شهر زنجان واقع است.
کارخانه روغن نباتی جهان در روزهای پایانی سال گذشته به دلیل برخی مسایل تعطیل شد و در پی این تعطیلی، کارگران این واحد صنعتی به خاطر از دست دادن شغل خود چند مرتبه مقابل استانداری زنجان تجمع کردند.
موسوی خاطرنشان کرد: مطابق تعهدی که مدیرعامل کارخانه روغن نباتی جهان داده است، ظرفیت تولید این واحد صنعتی تا چند ماه آینده افزایش پیدا خواهد کرد.
وی افزود: تمام حقوق و مزایای کارگران کارخانه روغن نباتی جهان نیز تا پایان سال 95 از سوی کارفرما در همان اسفند سال گذشته به آنان پرداخت شده است.
7312/6085
خبرنگار: حسن اکبری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.