معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: با همت و تدبیر مدیریت عالی استان، مسائل کارخانه روغن نباتی جهان در اسفند سال گذشته حل شد و این واحد تولیدی هم اکنون به فعالیت خود ادامه می دهد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از زنجان، سید بیوک موسوی معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان، در پی اخبار منتشر شده پیرامون تعطیلی کارخانه روغن نباتی جهان، گفت: من واقعا نمی‌دانم این نحوه خبررسانی دروغ به مردم با چه نیت و هدفی انجام می‌شود ولی به یقین افرادی که چنین رویه‌ای را در پیش گرفته‌اند از این نحوه عمل خود طرفی نخواهند بست و نتیجه ای نخواهند دید.

وی در این زمینه اضافه کرد: امیدوارم به تاسی از اخلاق اسلامی و انسانی برخی از دروغ و شایعه پراکنی های بی‌جا پرهیز کنند.

موسوی، همچنین به لزوم رعایت اخلاق به ویژه در آستانه انتخابات پیش رو تاکید کرد و گفت: ما مسلمان هستیم و بیشتر از همه باید به این امر توجه داشته باشیم که دروغ را از صحنه زندگی خود حذف کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: با اشاره به پیگیرهای زیادی که صورت گرفت، مسائل مربوط به کارخانه روغن نباتی جهان به بهترین شکل حل شد و این واحد تولیدی هم اکنون با تامین و ورود مواد اولیه به فعالیت خود ادامه می دهد، افزود: تمام حقوق و مزایای کارگران کارخانه روغن نباتی جهان نیز تا پایان سال 95 از سوی کارفرما در همان اسفند سال گذشته به آنان پرداخت شد.

موسوی در پایان سخنان خود یاد آور شد: مطابق تعهدی که مدیرعامل کارخانه روغن نباتی جهان داده است، ظرفیت تولید این واحد صنعتی تا چند ماه آینده افزایش پیدا خواهد کرد.

لازم به ذکر است کارخانه روغن نباتی جهان یکی از برندهای شناخته شده کشور در حوزه تولید انواع روغن نباتی است که سال 92 توسط هلدینگ 'کف و داروگر' خریداری شده است.

این واحد صنعتی در سه راهی طارم در شرق شهر زنجان واقع است.

کارخانه روغن نباتی جهان در روزهای پایانی سال گذشته به دلیل برخی مسایل تعطیل شد و در پی این تعطیلی، کارگران این واحد صنعتی به خاطر از دست دادن شغل خود چند مرتبه مقابل استانداری زنجان تجمع کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.