محمد امینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان اظهار داشت: مه موضعی و کاهش دید افقی در محور زنجان و طارم شرایط رانندگی را مختل و دشوار کرده است.

وی در مورد محور زنجان - تهم - چورزق گفت: مه ناپایدار سبب کاهش دید افقی در این محور شده و استفاده از چراغ مه شکن برای رانندگان‌ الزامی است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان ابراز کرد: مه موضعی آسمان جاده نیک‌پی - ماهنشان را در برگرفته است و از رانندگان تقاضا می‌شود با احتیاط رانندگی کنند.

وی با اشاره به گزارش‌های دریافتی ار دوربین‌های نظارت تصویری عنوان کرد: آزاد‌راه زنجان - تبریز و جاده ترانزیت زنجان - میانه در انتهای حوزه استحفاظی استان زنجان آب و هوای بارانی مشاهده می‌شود.

امینی با اشاره به اینکه محور زنجان – تهم – چورزق در روزهای بارانی با خطر ریزش کوه مواجه است، تأکید کرد: رانندگان برای تردد در این مسیر احتیاط کنند.

وی در پایان تصریح کرد: تردد در سایر جاده‌های فرعی و اصلی استان با رعایت جوانب احتیاط از سوی رانندگان امکان‌پذیر است و ترافیک روان در جریان است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان یادآور شد: شماره‌های 141 و 1816 برای آگاهی همشهریان از وضعیت ترافیکی و جوی محورهای مواصلاتی پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 617940
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.