رضا پیرایش روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این جشنواره شرکت کنندگان اختراعات و ابداعات خود را در قالب انجمن های علمی عرضه خواهند کرد.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان زنجان با اشاره به محورهای اصلی این جشنواره گفت: پوستر، مسابقه، نشریه، انجمن برگزیده، کارآفرینان، اختراع، ابتکار و نوآوری، ترویجی و کارگاه های آموزشی از جمله این محورها به شمار می رود.
پیرایس با بیان اینکه هم اکنون مراکز علمی کاربردی در سطح استان در سه مقطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد خدمات ارائه می دهند، تصریح کرد: در این مراکز نزدیک به 10 هزار دانشجو مشغول به تحصیل هستند.
وی اظهار کرد: این مراکز در 230 رشته در مقاطع مختلف پذیرش دارند و از این تعداد 27 کد رشته محل سال گذشته به مابقی رشته ها اضافه شده است.
پیرایش با اشاره به لزوم قدرشناسی از تمام کسانی که در کسوت معلمی مشغول تربیت فرزندان این مرز و بوم هستند گفت: این قدرشناسی وظیفه همه اقشار جامعه هست و این دانشگاه نیز در هفته معلم از مدرسان نمونه استان تجلیل خواهد کرد.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان زنجان با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ قرآنی در کشور خاطرنشان کرد: در همین راستا این دانشگاه سیزدهمین جشنواره قرآن و عترت را به طور استانی برگزار خواهد کرد.
3216/6085
خبرنگار: سجاد کریمی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.