به گزارش ایرنا، ادریس سالاری روز دوشنبه در دیدار با کارکنان ایرنا مرکز زنجان افزود: ایرنا فراتر از انتظار با دستگاه های اجرایی و مجموعه مدیریتی استان زنجان همکاری دارد و به این مجموعه کمک کرده است که امید می رود این تعامل ادامه داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: با ادامه همکاری و تعامل تنگاتنگ باید خدمات دولت را در مقابل حجم وسیعی از تخریب و بی انصافی هایی که علیه دولت یازدهم انجام می شود را اطلاع رسانی و افکار عمومی را اقناع کرد.
مدیرکل روابط عمومی استانداری زنجان، به خدمات دولت یازدهم در استان زنجان اشاره کرد و گفت: خدمات قابل توجهی در حوزه سرمایه گذاری ها به خصوص سرمایه گذاری خارجی انجام شده که میزان آن بیش از سه برابر سرمایه گذاری های انجام شده در دولت دهم بوده است.
سالاری تاکید کرد: تحولات عظیم و قابل توجهی در حوزه های سلامت، کشاورزی، صنعت، گردشگری و حمل و نقل و ترانزیت ریلی انجام شده که همه این اقدامات برای مردم ملموس و قابل مشاهده است.
وی ادامه داد: در بخش گازرسانی به روستاهای استان زنجان نیز اقدام قابل توجهی انجام شده است که تا پایان سال جاری میزان بهره مندی جمعیت استان از این نعمت بیش از 84 درصد می شود.
مدیرکل روابط عمومی استانداری زنجان به توسعه روستاها در دولت تدبیر و امید اشاره کرد و یادآورشد: طی فعالیت دولت تدبیر و امید برای نخستین بار به همه دهیاری ها و شوراهای روستاها اعتبار برای آبادانی تخصیص یافت که حجم قابل توجهی از آسفالت، جدول گذاری، ایجا فضای سبز و مکان های ورزشی ایجاد شد.
سالاری خاطرنشان کرد: بهره مندی روستا از نعمت گاز طبیعی، جاده های آسفالت، آب شرب بهداشتی، امکانات بهداشتی و درمانی، رفاهی، تفریحی و وجود بازار برای عرضه محصولات کشاورزی تولیدی موجب مهاجرت معکوس روستاییان از شهر به روستاها شده است.
وی یادآورشد: بیش از 60 درصد از زمین های کشاورزی استان زنجان طی مدت فعالیت دولت تدبیر و امید تحت پوشش سیستم آبیاری نوین قرار گرفته اند.
مدیرکل روابط عمومی استانداری زنجان گفت: در مقابل این اقدامات قابل توجهی که دولت یازدهم برای ملت ایران ارائه کرده است، کسانی هم هستند که با انتشار اخبار منفی و با جهت گیری های سیاسی در پی کاستن از حمایت مردم از دولت هستند.
وی تاکید کرد: خوشبختانه در زمان حاضر در همه خانواده ها افراد باسوادی هستند که اقدامات انجام شده را تحلیل می کنند و بدین جهت تخریب کنندگان دولت کاری از پیش نمی برند.
مدیرکل روابط عمومی استانداری زنجان گفت: مجموعه اطلاع رسانی و رسانه هایی که در جهت منافع ملی کشور در تلاش هستند و این منافع برای آنان امری مهم به شمار می رود، باید تلاش مضاعف و ارتباط بیشتری با افکار عمومی داشته تا مجموعه خدمات نظام را به مردم بیان کنند.
سالاری خاطرنشان کرد: ایرنای مرکز زنجان یکی از بهترین کارنامه ها را در سطح ملی، استانی و تعامل رضایت بخشی نیز با مجموعه مدیریتی استان داشته است.
در این دیدار شماری از اعضای شورای روابط عمومی استان زنجان نیز از خبرگزاری جمهوری اسلامی استان زنجان بازدید کردند.
7325/6085
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.