به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان٬ رسول بیات عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به شعار سال که اقتصاد مقاومتی و تولید اشتغال از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی مربوط به همه حوزه ها و نهادها است.

وی با اشاره به اینکه اگر در تحقق اقتصادی تنها دولت را مقصر بدانیم دور از انصاف است تصریح کرد: اگر بخواهیم نسبت به اقتصاد مقاومتی مقتدرانه پیش برویم باید ارتباط فرامنطقه‌ای داشته باشیم.

فرماندار زنجان با بیان اینکه خودمان را موظف می‌دانیم بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری در تحقق شعار سال در سطح شهرستان زنجان تلاش کنیم ابراز کرد: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری به دنبال کارهای ویژه ای برای تحقق شعار سال در سطح شهرستان هستیم.

وی با اشاره به انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری افزود: انتخابات مهمی پیش رو داریم که تمهیدات لازم برای اجرای انتخابات در سطح شهرستان انجام شده است.

بیات با تأکید بر اخلاق انتخاباتی و رعایت آن در برگزاری انتخابات بیان کرد: اخلاق انتخاباتی یکی از حلقه‌های مفقودی در برگزاری انتخابات است.

وی اخلاق انتخاباتی را یکی از مباحث مهم در انتخابات عنوان کرد و گفت: سلیقه‌های شخصی و رعایت اصل عدالت و اصل بی‌طرفی از مصادیق اخلاق انتخاباتی است.

فرماندار زنجان افزود: مجریان, ناظران و تشکل‌های انتخاباتی همه باید رعایت اخلاق انتخاباتی را داشته باشند در این صورت رقابت‌ها به سوی رفاقت پیش می‌رود.

وی به تعداد ثبت نام کنندگان در انتخابات شورا در سطح شهرستان زنجان اشاره و ابراز کرد: در سطح شهرستان زنجان یک هزار و 453 نفر ثبت نام کردند.

بیات با بیان اینکه از این تعداد ثبت‌نام کنندگان 309 نفر کاندیدای شهری هستند ابراز کرد: این تعداد در زنجان نیک‌پی و ارمغانخانه ثبت نام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه بررسی صلاحیت کاندیداهای شورای شهر زنجان آغاز شده است گفت: نتایج این صلاحیت‌ها تا دو روز آینده اعلام می‌شود.

فرماندار زنجان با اشاره به اینکه از مجموع یک هزار و 453 نفر ثبت نام کننده در سطح شهرستان 271 نفر مربوط به شهر زنجان بوده است افزود: 54 نفر از شرکت کنندگان در زنجان خانم هستند.

وی با بیان اینکه ثبت نام کنندگان در انتخابات شورای شهرستان زنجان نسبت به دوره های گذشته 16 درصد افزایش یافته است گفت: بیشتر ثبت نام کنندگان در گروه سنی بین 25 تا 45 سال هستند.

بیات با اشاره به اینکه به احتمال زیاد انتخابات شورای شهر زنجان به صورت الکترونیکی برگزار شود افزود: اگر انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار شود تخلفات احتمالی در حین برگزاری انتخابات به حداقل می‌رسد.

وی با اشاره به برخورد با تخلفات انتخاباتی گفت: با متخلفان بر اساس قانون برخورد خواهیم کرد زیرا قانون تخلفات انتخاباتی را به صورت شفاف بیان کرده است.

فرماندار زنجان در ادامه با اشاره به اجرای پروژه سبزه میدان گفت: بر اساس بررسی‌های کارشناسی بهتر است این پروژه در زنجان اجرا شده و باید شهرداری زنجان نیز در اجرای این پروژه به صورت جدی وارد عمل شود.

وی با بیان اینکه اجرای پروژه سبزه میدان کار بزرگی بوده است بیان کرد: باید اجرای این پروژه عظیم به صورت جدی آغاز شود.

بیات با تاکید بر جذب سرمایه‌گذاران در سطح استان زنجان گفت: باید نگاه ما نسبت به سرمایه گذار تغییر یابد و در این راستا باید نگرشمان را عوض کنیم تا بتوانیم سرمایه گذار را در استان نگه داریم.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 611012
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.