به گزارش خبرآنلاین؛ سید بیوک موسوی در نخستین جلسه شورای اداری استان در سال جدید خواستار استمرار فعالیت برنامه‌ها و خدمات نوروزی در طول سال شد و یکی از وظایف مهم همه مدیران دستگاه های اجرایی را ایجاد امید در جامعه عنوان کرد و گفت: مدیران در هر مسئولیت و دوره ای باید برای مردم امیدآفرین باشند.

معاون استاندار زنجان افزود: باید از برنامه هایی که مورد استقبال مردم هستند، در طول سال نیز استفاده بیشتری شود و نباید نارضایتی ها، کاستی ها و نابسامانی های اندک موجب دلسردی باشد.

وی با اشاره به برگزاری دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال جاری، تاکید کرد: برگزاری دو انتخابات در کشور کار دشوار و سنگینی است و همه دستگاه ها و متولیان باید همکاری و هماهنگی لازم را در این راستا داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان صیانت از حقوق مردم و کاندیداها را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید در وهله نخست از حقوق کاندیداها در انتخابات صیانت شود و سپس نسبت به حفظ حقوق مردم اقدام کنیم.

موسوی ادامه داد: صیانت از حقوق کاندیداها به این دلیل است که حضور افراد زیادی در انتخابات شوراها محقق شده و باید از اطلاعات شخصی و خانوادگی آن ها صیانت کرد.

وی با بیان اینکه حفظ حقوق مردم در انتخابات بسیار مهم و حیاتی است، افزود: اجرای درست قانون انتخابات و برگزاری باشکوه آن مورد اهتمام جدی همه مسئولان و مردم باشد و در این راستا از همه رسانه ها و فعالان اجتماعی، سیاسی و فرهنگی درخواست همکاری داریم.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 610690
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.