به گزارش ایرنا، بیوک موسوی روز یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ابهر، اظهار کرد: اقتدار امروز کشور مدیون و مرهون شهدای انقلاب و دفاع مقدس است و راویان جبهه و جنگ باید با خاطره گویی از شهدا، یاد آنها را زنده نگاه دارند.
وی با اشاره به عملکرد مثبت فرمانداری و دستگاه های دولتی ابهر، بیان کرد: اقدامات و شرایط مطلوبی که در شهرستان ایجاد شده است مورد توجه ائمه جماعات شهرستان قرار گرفته و همگرایی و همدلی مناسبی در شهرستان ایجاد شده است و این همدلی آرامشی بدنبال دارد که موجب جذب سرمایه گذاران خواهد شد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار با اشاره به پیام نوروزی مقام معظم رهبری و لبیک ارگانهای دولتی به این پیام، یادآور شد: همه دستگاه ها باید فرمان مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهند و علاوه بر این باید بدانیم این دستور تنها متوجه دولت نیست چراکه فقط بخشی از اقتصاد در دست دولت است و سرمایه های بسیار زیادی نیز در اختیار دیگر بنیادها و نهادها است که آنها نیز باید در مسیر دستور مقام معظم رهبری قدم بردارند عملکرد خود را به مردم ارائه دهند.
وی خاطرنشان کرد: در تمام دوره ها و در روزهای نزدیک به انتخابات انتقادات مختلفی به دولت ها می شود که در برخی موارد از درو غ و افترا نیز استفاده می شود که نباید این انتقادات را جدی گرفت و انتقادات باید با رعایت اخلاق باشد چرا که انقلاب اسلامی ما انقلاب اخلاق، کلام و ادب بوده است.
موسوی ابراز کرد: این دولت مورد تائید مقام معظم رهبری و نیز منتخب مردم بوده است و نباید آن را با هر ابزاری تخریب کرد چراکه عده ای افتتاح کارخانه و ایجاد اشتغال را در این روزها تبلیغات تلقی می کنند ولی در گذشته توزیع آرد و غذای تبرک را تبلیغات نمی دانستند.
وی با اشاره به اینکه دولت در قبال تمام مسئولیت هایش پاسخگو است، بیان کرد: هنگام رصد کردن گرانی باید مقایسه ای هم با زمان مشابه در دولت قبل می شد، که در برخی اجناس و مواد غذایی اساسی افزایش قیمت 300 درصدی را شاهد بودیم و امسال در نزدیکی انتخابات فقط 20 تا 30 درصد قیمت برخی کالاها افزایش یافته است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار خاطرنشان کرد: تلاش دولت در زمینه بهداشت و سلامت جامعه و کاهش تعرفه سلامت از 70 درصد به 7 درصد نباید نادیده گرفته شود.
وی در زمینه انتخابات پیش رو نیز تصریح کرد: حرمت تمام افرادی که در انتخابات شرکت می کنند باید حفظ شود و درصورت وجود پرونده یا مستندات باید محرمانه ابلاغ شود تا آبروی افراد حفظ و حقوق آنها را پاس داشته شود.
7324/6085
خبرنگار: اکرم بیات ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.