به گزارش ایرنا، اسدالله درویش امیری شامگاه شنبه در سی و هفتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با بیان اینکه مجموعه دولت از مصوبات این کارگروه های استانی حمایت خوبی دارد، افزود: این حمایت ها موجب تقویت تصمیم های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شده است.
وی با بیان اینکه دستگاه های اجرایی ملزم به اجرای مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید هستند، ادامه داد: اگر این اختیارات در کارگروه نبود به طور قطع مصوبات به طور کامل نمی توانست به مرحله اجرا برسد.
درویش امیری به نام گذاری سال جاری به ' اقتصاد مقاومتی، تولید، اشتغال' اشاره کرد و گفت: هر کسی با هر نگاه و گرایشی به تولید و اشتغال کشور کمک کمک کند، ما حامی او هستیم و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برای رفع مشکلات در کنار آن ها است.
نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه نیز در این جلسه به ضرورت تلاش برای افزایش جذب سرمایه گذاری در استان زنجان اشاره کرد و گفت: مجموعه دولت در استان در این راستا عملکرد خوب و مناسبی دارد.
محمد عزیزی اظهار کرد: استان زنجان دارای ظرفیت های قابل توجهی برای سرمایه گذاری است و مدیران و مردم این استان دوستدار سرمایه گذار هستند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان نیز در این جلسه گفت: سیاستی که در دستور کار کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال جاری قرار دارد تقویت اشتغال زایی از مسیر تولید خواهد بود.
ناصر فغفوری به عملکرد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان طی سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد: 156 پرونده در سال گذشته در این کارگروه طرح و بررسی شد.
وی افزود: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان طی سال گذشته حدود 207 مصوبه داشت که بیش از 165 مصوبه آن اجرایی و 42 مصوبه نیز در دست اجرا است.
فغفوری اظهار کرد: از محل فعالیت و مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال گذشته از پنج هزار و 603 شغل صیانت و یک هزار و 872 شغل جدید نیز در سطح استان ایجاد شد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان به نتایج انجام طرح ایجاد رونق اقتصادی در استان اشاره کرد و گفت: با تمهیدات انجام شده، با پرداخت پنج هزار و 550 میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی در سطح استان، حتی بیش از سهمیه در نظر گرفته برای استان زنجان، در این بخش محقق شد.
7312/6085
خبرنگار: حسن اکبری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.