استاندار زنجان، با اشاره به برکات برجام در کشور، گفت: نیروگاه شماره 3و4 در حوزه شهرستان سلطانیه ساخته می شود.

به گزارش خبرنگارایلنا از زنجان، اسدالله درویش امیری استاندار زنجان، امروزشنبه (19فروردین) در حاشیه بازدید از پروژه های در حال تکمیل شهرستان سلطانیه و نشست با فعالان اقشار مختلف در جمع اعضای جلسه شوراری اداری این شهرستان با اشاره به روز ملی فناوری درایران در بحث هسته‌ای،  اظهار داشت: اقتدار سربازان جبهه دیپلماسی و همراهی نیرو های مسلح باعث به ثمر نشستن خون شهدا و اثبات حقانیت ملت ایران شده است.

استاندار زنجان با بیان اینکه امروزه افکار جهانیان ایران را بعنوان ملت با سرافرازی ودرایت واقتدار می شناسند، اضافه کرد: ایران امروز یکی از کشورهای مقتدر در دنیا است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه کشور ایران با تجهیز به دانش هسته صلح آمیز به رسمیت شناخته است، افزود: به برکت خون شهدای هسته ای امروز ایران و ملت هویت فرهنگی و تاریخی خود را به دست آورده است.

درویش امیری، همچنین در بخشی از سخنان خود، با اشاره به ماندگاری و افتخار گنبد سلطانیه زنجان ، گفت: شکل گیری توسعه شهری با توجه به معماری تاریخی شهرستات سلطانیه باید حفظ شود.

استاندار زنجان، با بیان اینکه نباید هویت تاریخی مناطق به فراموشی سپرده شود، تصریح کرد: اماکن تاریخی سرمایه های پنهان است که باید تبدیل به ذخایر درآمدی کشور شوند.

مقام عالی استان،  با اشاره به اهمیت آرامش و امنیت اقتصادی اجتماعی در جامعه گفت: تضمین سرمایه ، سرمایه گذار مستلزم امنیت و آرامش است.

استاندار زنجان،  فرهنگسازی برای نمایش فضای آرام استان راموجب سرمایه گذاری در استان دانست و خاطرنشان شد: قدرت در تحقق و منویات مقام معظم رهبری است.

مقام عالی دولت در استان، اماده کردن زیر ساخت‌های توسعه شهری شهرستان سلطانیه یادآورشد: باید در راستای ارتقای سطح اداری باشیم.

استاندار زنجان، توسعه راهها و محورهای مواصلاتی شهرستان سلطانیه را مهم ارزیابی کرد و گفت: ضروری است شهرستان سلطانیه از بن بست بودن در بیاید.

درویش امیری، رونق و توسعه کشور و جامعه را مهم برشمرد وگفت: در سالهای اخیر شاهد پیشرفتهای مهمی بودیم.

استاندار زنجان، با اشاره به برکات بر جام در کشور، گفت: نیروگاه شماره 3و4در حوزه شهرستان سلطانیه ساخته می شود.

وی، توسعه بخش کشاورزی را با تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی همسو دانست و گفت: کشور در حوزه های مختلف شاهد تحقق منویات رهبری  و به برکت شهدای هسته ای بودیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.