مجید تقیلو روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در صورتی که امروز چندان شور و نشاط انتخاباتی و سیاسی در جامعه مشاهده نمی شود، حاصل نا امیدی به شمار می آید که در میان مردم ایجاد شده است.
وی یادآورشد: زمانی که مردم موضوع اختلاس ها، دستگیری های مختلف و شایعات گوناگون را به ویژه از جانب دوستان دلواپس می شنوند، طبیعی است که نسبت به آینده نا امید باشند.
تقیلو اظهار کرد: تخریب هایی که از جانب دلواپسان علیه دولت رخ می دهد، مردم را نا امید می کند و این نا امیدی وجود دارد که اگر در فعالیت های سیاسی و انتخاباتی شرکت کنیم، آیا تاثیری خواهد داشت.
رئیس حزب اتحاد ملت در استان زنجان گفت: برای امید دادن واقعی به مردم باید آن دسته از کارهایی که دولت انجام داده است را مطرح کرد و به گوش مردم رساند.
وی خاطرنشان کرد: تیم رسانه ای دولت کمی ضعیف عمل کرده است و باید برای دستاوردهای دولت و اینکه اگر چنین کارهایی انجام نمی شد چه تبعاتی در کشور داشت، اطلاع رسانی شود.
تقیلو ادامه داد: از سوی دیگر صدا و سیما باید از جریان تخریب دولت دست بردارد، امروز به گونه ای شده است که این رسانه ملی علاوه بر آنکه موفقیت های دولت را مطرح نمی کند، گاه علیه دولت هم فعالیت می کند.
رئیس حزب اتحاد ملت در استان زنجان گفت: همچنین با تخریب هایی که جناح های مختلف انجام می دهند، وقتی مردم به این نتیجه برسند که همه دزد و اختلاس گر هستند، به حتم در امید مردم موثر خواهد بود.
وی تاکید کرد: فعالیت احزاب اصلاح طلب در کاهش این نا امیدی می تواند تاثیرگذار باشد و تا حدودی مردم را تشویق کند، اما با محدود کردن نمی توانند کاری از پیش ببرند.
تقیلو بازداشت خبرنگاران و فعالان سیاسی را مانع از فعالیت آسان سیاسی در جامعه و از علل نا امیدسازی مردم اعلام و اضافه کرد: این نوع رفتارها برای مردم و روحیه آنان پیام دارد و نمی تواند تاثیر مثبتی بر جای بگذارد.
این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: احزاب تا حدی که میدان داشته باشند می توانند فعالیت کنند و نمی توان بیش از این، از آنان انتظار داشت.
3001/6085
خبرنگار: مینا افشاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.