به گزارش ایرنا، در این مراسم که با حضور فرماندار زنجان، مدیرکل و شماری از مسئولان اداره کل ورزش و جوانان، ورزشدوستان و خانواده این ورزشکار در محوطه مجموعه ورزشی انقلاب شهر زنجان برگزار شد استقبال کنندگان با آویختن شاخه های گل به گردن این فخرآفرین صاحب نام و پخش شیرینی ابراز شادمانی کردند.
پریسا براتچی نیز که از شور و شوق حاضران به وجد آمده بود با چهره ای شاد و خندان به احساسات آنان و برپا کنندگان مراسم استقبال، پاسخ داد.
نخستین نشان طلای ورزش این استان در سالجاری، توسط 'پریسا براتچی' در رشته کامپوند در بخش انفرادی مسابقات تیراندازی با کمان کاپ آسیایی تایلند کسب شد و در قسمت میکس نیز نشان برنز را به دست آورد.
تیم ملی تیراندازی با کمان ایران 29 اسفند 95 به بانکوک محل برگزاری مسابقات کاپ آسیایی تایلند اعزام شد و فرشته قربانی و پریسا براتچی از استان زنجان در ترکیب تیم ملی رشته کامپوند بانوان قرار داشتند.
این مسابقات سهمیه ورودی مسابقات جهانی world games بود که از هر چهار سال برگزار می شود و امسال نیز کشور لهستان میزبان این رقابت ها خواهد بود.
شربیانی افزود: پریسا براتچی ورزشکار توانمند و شایسته زنجانی با کسب مدال طلا انفرادی این مسابقات توانست سهمیه حضور در این رقابت های جهانی را به دست آورد.
قریب به 50 ورزشکار به صورت حرفه ای در رشته تیراندازی با کمان استان زنجان فعالیت می کنند که 50 درصد آنان زن هستند و 50 درصد مابقی را نیز بانوان تشکیل می دهد.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.