محمد علی حمزه لو روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مجتبی شجاعی و بهمن نصیری در اردوی آمادگی قایقرانی رشته روئینگ بزرگسالان که از 6 فروردین جاری در زریوار مریوان برپا شده است و تا 27 فروردین نیز ادامه خواهد داشت حضور دارند.
وی اظهار کرد: مهسا جاور و پریسا احمدی نیز در اردوی آمادگی قایقرانی رشته روئینگ بانوان که از هفتم تا بیست و نهم فروردین جاری در دریاچه آزادی تهران برگزار می شود، حضور دارند.
حمزه لو با بیان اینکه از چهار ورزشکار حاضر در اردوی آمادگی بانوان 2 نفر و از هشت ورزشکار حاضر در اردوی مردان نیز 2 نفر از زنجان هستند افزود: این اردوها در چند مرحله و با هدف حضور توانمند در رقابت های قایقرانی 2017 قهرمانی آسیا و جهان برپا می شود.
وی تصریح کرد: در اردوی آمادگی تیم ملی آب های آرام (کایاک) نیز که از هفتم تا بیست و هفتم فروردین جاری در دریاچه آزادی تهران برگزار می شود امید احمدی قایقران شایسته زنجان نیز حضور دارد.
سرپرست هیات قایقرانی استان زنجان گفت: در اردوی تیم ملی روئینگ بانوان نوجوان و جوان و روئینگ مردان جوان نیز که از فردا / هشت فروردین جاری/ در تهران آغاز خواهد شد و تا 29 فروردین نیز ادامه خواهد یافت نسترن جوادی، مهتا آهنگران، سیدرضا میری، محمد صادقی و امیرعلی صالحی از زنجان حضور خواهند داشت.
حمزه لو افزود: اردوی قایقرانی روئینگ بانوان و مردان با هدف کسب سهمیه المپیک برپا می شود و امید است قایقرانان زنجان با نشان دادن توانمندی و شایستگی های خود بتوانند مجوز حضور در المپیک را کسب کنند.
597/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.