در این یادداشت که روز جمعه در پایگاه خبری استانداری زنجان، منتشر شده آمده است:
بنام قادر بخشنده و خالق مهربان
آرام آرام زمستان در حال غروب است و نغمه های زیبای بهاری به گوش می رسد. اندک اندک به پایان سال 1395 نزدیک می شویم. سال 95 غروب تلخی را برای ملت ایران در تاریخ خود بجای گذاشت. ایرانیان این سال را با وداع تلخ و همیشگی با دو یار وفادار انقلاب، امام (ره) و رهبری و خادمان آگاه و دلسوز ملت که مروج فرهنگ اعتدال و عقلانیت دراین مرزوبوم بودند، حضرت آیت اله هاشمی رفسنجانی و آیت اله العظمی سید عبد الکریم موسوی اردبیلی گذراندند.
حادثه تلخ و دردناک ساختمان پلاسکو و به شهادت رسیدن مظلومانه آتش نشانان از دیگر حواث دردناک برای ایرانیان در این سال بود. با خوبیها و بدیها هرچه که بود برگی دیگر از دفتر روزگار ورق می خورد و سالی دیگر در حال گذشتن است.
اما اکنون به سوی بهاری می رویم که پر از امید است و وعده های سرشار از زیبایی را برایمان به ارمغان می آورد،
بهاری فارغ از همه دردها و رنج ها و مملو از نشاط و سرزندگی برای همه ایرانیان همراه با شکوفه های معطر بهاری.
چشمان همه ایرانیان به بهاری دوخته شده که امید در آن موج می زند. به قدرت لایزال خالقمان باور داریم و به بهاری چشم دوخته ایم که در آن بالقوه های سرزمین کهن مان تبدیل به بالفعل گردد و در گرگ و میش سپیده دم هر خبری که می رسد، خوش آید و دلهایمان آرام گیرد.
سالی با بهاری روح بخش، تابستانی گرمابخش حیات، پاییزی دلنواز و زمستانی سرشار از لطف و نزولات بیکران الهی تقدیمتان باد.
امیدوارم در سایه سار نظام جمهوری‌اسلامی که برآمده از خون صدها هزار شهید، جانباز و آزاده سرفراز است و با تدابیر و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب، سالی همیشه بهاران و حالی همیشه احسن الحال در انتظار ملت عزیز ایران باشد.
خبرنگار: مینا افشاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.