به گزارش ایرنا، حبیب مقدم روز شنبه در جمع خبرنگاران با تقدیر از کمک و یاری افرادی که برای برگزاری هرچه بهتر راهیان نور در سال 95 تلاش کردند، اظهار کرد: دانشجویان ابهر و خرمدره از مناطق عملیاتی اروند رود، نهرخین، شلمچه، طلاییه، هویزه، دهلاویه، پادگان میش داغ، فکه و دوکوهه بازدید کردند.
وی افزود: راهیان نور یک حرکت بزرگ فرهنگی است، که می‌توانیم رشادت ها و افتخار آفرینی های فرزندان این آب و خاک را در این قالب به نمایش بگذاریم.
مسئول ستاد راهیان نور دانشجویی شهرستان های ابهر و خرم دره یادآور شد: اردوهای راهیان نور یک انقلاب فرهنگی است که از این ظرفیت می‌توانیم برای مقابله با هجمه نرم دشمنان علیه نسل جوان انقلاب استفاده کنیم.
وی ابراز کرد: این سفر معنوی فرصتی مناسب برای پرورش افکار و اندیشه دانشجویان و آشنا کردن آن‌ها با فرهنگ ایثار و شهادت است .
مقدم تاکید کرد: این سفر بزرگترین عملیات فرهنگی کشور است که برای آشنایی با سیره شهدا، بصیرت افزایی و مقابله با جنگ نرم دشمن برنامه ریزی شده است.
وی افزود: خداوند را شاکر و سپاس گذاریم که دانشجویان بسیجی شهرستان های ابهر و خرمدره نیز در این عملیات بزرگ فرهنگی با شعار ' من انقلابی ام ' حضور داشتند.
7324/6085
خبرنگار: اکرم بیات ** انتشار دهنده : رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.