محمد صادق فرجی، شامگاه دوشنبه در مجمع انتخابات هیات کاراته استان زنجان، افزود: ایران در ورزش کاراته از پتانسیل ها و ظرفیت های خوب و مناسبی برخوردار است که باید با برنامه ریزی لازم از این توانمندی ها برای حضور مقتدر در المپیک 2020 بهره بهتر و بیشتری بگیرد.
وی اظهار کرد: با توجه به اینکه ورزش کاراته اخیرا وارد المپیک شده بنابراین نوع نگاه ها در وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک نسبت به این رشته ورزشی تغییر پیدا کرده و نیاز است هیات های کاراته در استان ها نیز نگاه خود را تغییر دهند.
فرجی افزود: با المپیکی شدن کاراته، پنجره های زیادی به روی این رشته ورزشی گشوده شده و افق های خوب و روشن برای ورزش کاراته پیش بینی می شود.
رئیس فدراسیون کاراته گفت: طی 50 روز اخیر در فدراسیون کارهای خوبی صورت گرفته و در کنار سایر برنامه ریزی ها، ترکیب تیم های ملی نیز مشخص شده است.
فرجی به برگزاری مسابقات قهرمانی کاراته در شهرستان رشت و مسابقات انتخابی تیم ملی و تدوین آیین نامه های فدراسیون اشاره کرد و افزود: موجودیت و پویایی هر مجموعه و تشکیلاتی به قوانین و آیین نامه ها برمی گردد و به همین خاطر فدراسیون تدوین آیین نامه ها را با جدیت در پیش گرفته است.
وی به توانمندیهای کاراته زنجان پرداخت و تصریح کرد: این رشته ورزشی زنجان از ظرفیت و زیرساختهای خوبی برخوردار است که باید از این پتانسیل ها و همچنین همدلی و تعامل ورزشکاران، قهرمانان، مربیان و دیگر دست اندرکاران استفاده کرد تا این رشته ورزشی زنجان مجدد به روزهای اوج بازگردد.
در این مجمع انتخاباتی با رای اعضا، محسن سهندی با کسب 12 رای از 17 رای ماخوذه به مدت چهار سال سکان هدایت این رشته ورزشی زنجان را بر عهده گرفت.
597/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشاردهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.