سرهنگ علی آزادی روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان زنجان که در سالن بقیه الله الاعظم نیروی انتظامی استان زنجان برگزار شد، افزود: پلیس در راستای کاهش حوادث چهارشنبه آخر سال، با تمام توان پای کار است تا در روزهای پایانی سال برای شهروندان زنجانی، ندامت و پشیمانی به بار نیاید.
وی با بیان اینکه شادی های کاذب و غیراصولی آسیب های جسمانی و اجتماعی زیادی را موجب می شود، اظهار کرد: پلیس در راستای تامین امنیت و آرامش در جامعه، ماموریت های سنگینی دارد و طرح های مختلفی را طی سال اجرا می کند.
آزادی به توطئه های جهان استکبار و ایثار و رشادت های شهدا اشاره کرد و افزود: شهدای والامقام در دفاع از ایران و اسلام، ایثار را به اوج رساندند و اگر آنان نبودند این همه اقتدار و عزت نصیب ملت ایران و کشور نمی شد.
وی با بیان اینکه شهدا دفاع را به عمق استراتژیک سایر کشورها بردند، به روز بزرگداشت شهید و شهادت اشاره و اظهار کرد: امروز نیز شهدای مدافع حرم با نثار خون خود استکبار جهانی و گروه های تکفیری را به اضمحلال کشاندند تا نتوانند کاری از پیش ببرند.
آزادی افزود: استکبار جهانی همواره با تمام توان و با توسل به انواع ترفندها و دسیسه چینی ها به دنبال ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامی است، اما رهنمودهای داهیانه رهبر فرزانه انقلاب، توانمندی نیروهای مسلح و هوشیاری و بصیرت ملت ایران، توطئه های آنان را خنثی کرده است.
فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: امسال هم، همانند سنوات گذشته، طرح های نوروزی پلیس با همکاری دستگاه های مختلف ذیربط در سطح استان به اجرا در می آید تا هموطنان و شهروندان دغدغه و نگرانی از بابت مسافرت نداشته باشند.
آزادی به برگزاری انتخابات اردیبهشت سال 96 اشاره کرد و افزود: نیروی انتظامی برای برگزاری انتخابات پرشور و گسترده در فضایی امن و آرام، آماده می شود تا بار دیگر مردم سالاری دینی به رخ جهانیان کشیده شود.
وی کار و فعالیت نیروی انتظامی را حساس خواند و اظهار کرد: پلیس برای حفظ آبرو و حرمت مردم، ارزش بسیاری قایل است و این مهم در دستور کار این نیرو قرار دارد و باید در عملیات ها دقیق و هوشیار عمل کرد.
به گزارش ایرنا، در پایان این مراسم 'سرهنگ مختار شیرمحمدی' برای مدت سه سال به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان زنجان تعیین و معرفی و از خدمات چهارساله 'سرهنگ ایرج خانی پور' تقدیر به عمل آمد و به عنوان رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان زنجان تعیین و منصوب شد.
597/3001
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشاردهنده: مینا افشاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.