ابوالفضل احمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جشن نیکوکاری امسال طی روزهای 18، 19 و 20 اسفند جاری در سطح مدارس، معابر و مصلی ها و با شعار 'بهار همدلی، شکوه مهربانی، جشن نیکوکاری' برگزار می شود.
وی یادآوری کرد: از مجموع پایگاه های پیش بینی شده، 12 پایگاه در سطح شهرستان خرمدره برای برگزاری جشن نیکوکاری در نظر گرفته شده است که 6 پایگاه در مناطق شهری، 4 پایگاه در مناطق روستایی و 2 پایگاه به صورت سیار کمک های مردمی را جمع آوری خواهند کرد.
احمدی، هدف از برگزاری جشن نیکوکاری را ایجاد همبستگی اجتماعی، ترویج فرهنگ نوعدوستی و جمع آوری کمک های مردمی برای رسیدگی به خانواده های تحت پوشش کمیته امداد، در روزهای پایانی سال ذکر کرد.
مدیرکل کمیته امداد خرمدره ادامه داد: آمار کمک‌های جذب‌شده در مرحله اول جشن نیکوکاری در این شهرستان بیش از 650 میلیون ریال بود و امیدواریم این رقم با مشارکت و همت خیران و در روزهای باقیمانده سال افزایش چشمگیری داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: اعتبارات کمیته امداد به ‌تنهایی پاسخگوی مشکلات خانواده‌های نیازمند نیست و حضور و مشارکت خیران در برنامه‌های محرومیت‌زدایی خانواده های تحت پوشش این نهاد آثار مثبتی را به دنبال دارد.
به گزارش ایرنا، هم اکنون کمیته امداد خرمدره، یک هزار و 500 خانواده با جمعیت بیش از 2 هزار و 700 نفر را تحت پوشش دارد که خدمات مختلفی در طول سال با بهره‌گیری از کمک‌های مردمی و هم‌افزایی آن با اعتبارات دولتی و بر اساس نوع نیاز برای این خانواده‌ها در بخش‌های مختلف ازجمله تامین معیشت، تامین هزینه‌های درمانی، کمک به دانش آموزان و دانشجویان، پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه، ایجاد اشتغال و کمک به تامین مسکن مددجویان ارائه می کند.
6085/7320
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.