به گزارش ایرنا، اسدلله درویش امیری روز جمعه در همایش تجلیل و تکریم از خیران استان افزود: مردم را باید در توسعه فرهنگی، بهداشتی، عمرانی و اقتصادی و سیاسی شرکت داد چراکه این کشور و حکومت برای آنها است.
وی یادآوری کرد: مردم سرمایه اصلی هر نظام و حکومتی به شمار می روند و باید در تمامی حوزه های مشارکت گسترده ای داشته باشند.
درویش امیری افزود: حق مشارکت مردم در ابعاد مختلف به زیبایی در قانون اساسی جمهوری اسلامی به مردم داده شده است.
وی بیان کرد: سمن ها و انجمن های خیریه یک ضرورت، امری واجب و نه مزاحم هستند و به عنوان بازوان پر توان در کنار دولت نقش اثر گذاری دارند.
استاندار زنجان گفت: هم اکنون این استان بیش از 300 سمن، سازمان های مردم نهاد تشکل و موسسات خیریه دارد که از این تعداد 277 مورد فعال و مشغول ارائه خدمات به مردم استان هستند.
درویش امیری افزود: امروز در این استان رقابت هایی در بین موسسات و انجمن های خیریه وجود دارد ،که رنگ بوی خدایی و الهی دارد و به دنبال ایجاد مشکل برای یکدیگر نیستند.
استاندار زنجان گفت: مجموعه ای که برای بیماران کلیوی با حمایت این انجمن در استان احداث شده، یکی از رقابت های معنوی است که بخشی از درمان را تسکین می دهد و آرامش را به بیمار می گرداند.
درویش امیری افزود: خوشبختانه انجمن ها و خیریه ها در کنار دولت و در حوزه درمان فعال هستند و دولت نیز به بخش بهداشت و درمان توجه ویژه ای دارد و سرمایه گذاری های مختلفی را مورد توجه قرار داده است.
استاندار زنجان، راه اندازی اورژانس هوایی و احداث 226 مرکز سلامت و بهداشت این استان طبق توافقنامه منعقده با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را از جمله اقدامات مهم در استان برشمرد.
وی خاطر نشان کرد: طی اقدامات انجام گرفته بیمارستان قیدار بازسازی شد و بیمارستان ماهنشان و آب بر طارم نیر در دست بازسازی است، به زودی به اتمام خواهد رسید و خدمات با کیفیت تری را به مردمان این مناطق ارائه خواهند کرد.
در پایان این مراسم 15 خیر مورد تجلیل قرار گرفتند.
6085/7320
خبرنگار: اعظم شامی*** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.