به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سید رضا موسوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زنجان، افزود: حرکت ایران در جهت مخالف غرب سبب شده تا توطئه‌های فراوانی علیه ایران اعمال شود.
امام جمعه موقت زنجان با بیان اینکه ایران یک تهدید جدی برای جبهه استکبار و دشمنان دین محسوب می‌شود، گفت: بر اساس شاخصه های بیان شده در قرآن و تاکیدات رهبر معظم انقلاب، آمریکا شیطان بزرگ به شمار می رود.
حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به لزوم توجه آحاد مردم و مسئولان به حفظ منابع طبیعی، خاطرنشان کرد: مردم در روز درخت کاری(15 اسفند) برای ترویج فرهنگ درخت کاری علاوه بر غرس یک نهال، دیگران را نیز به این امر خیر دعوت کنند.
وی با اشاره به ضعف های اقدامات درخصوص اقتصاد مقاومتی، گفت: رهبر معظم انقلاب در موضوع اقتصاد مقاومتی همواره بر عملیاتی شدن امور تاکید داشته اند، اما هنوز گام های جدی در این زمینه برداشته نشده است.
امام جمعه موقت زنجان با بیان اینکه برنامه های اقتصادی دولت باید در راستای اقتصاد مقاومتی باشد، یادآور شد: برای ادامه یافتن عزت کشور در حوزه اقتصاد، تنها راهکار عملیاتی اجرایی کردن واقعی الگوی اقتصاد مقاومتی است.
حجت‌الاسلام موسوی با انتقاد از ترویج مصرف گرایی در جامعه، ابراز کرد: رقابت نادرست بین خانواده های ایرانی همراه با چشم و هم چشمی باعث رونق بخشی به مصرف گرایی شده است که باید با تغییر فرهنگ مصرف این موضوع مرتفع شود.
وی بر استفاده از کالای ایرانی توسط مردم تاکید کرد و گفت: استفاده از کالای خارجی به معنی ایجاد اشتغال برای کارگران خارجی‌ و رکود اقتصاد و تولید داخلی است.
حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، تصریح کرد: تاسیس این کمیته سبب شده است تاکنون خدمات ارزنده بسیاری به مردم محروم انجام شود.
امام جمعه موقت زنجان با تاکید بر شرکت گسترده مردم در جشن نیکوکاری، افزود: پیش بینی می شود کمیته امداد در این جشن بالغ بر یک میلیارد ریال کمک های مردمی جمع آوری کند.
وی با تبیین شاخصه های کمک کمیته امداد امام خمینی(ره) به محرومان، گفت: وجوه جمع آوری شده فقط برای افراد نیازمند ایرانی هزینه می شود.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 20 هزار خانوار، همچنین 6 هزار و 599 نفر یتیم زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان هستند.
3216/6085
خبرنگار: سجاد کریمی** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.