محمدرضا آقاخانی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: همه ناوگان حمل و نقل باری درون شهری برای ساماندهی مصرف سوخت باید با مراجعه به سامانه www.utcms.ir وزارت کشور ثبت نام کنند در غیر این‌ صورت، سهمیه سوخت آنان از نخستین روز فروردین 96 کاهش می یابد.
وی تاکید کرد: با توجه به تصمیم کارگروه پیمایش درباره سهمیه ناوگان دیزلی حمل و نقل عمومی کشور مبنی بر ساماندهی حمل و نقل ناوگان باری درون شهری، رانندگان این ناوگان باید تا پایان وقت 12 اسفند در سایت بیان شده ثبت نام خود را تکمیل کنند.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: از مالکان و رانندگان حمل و نقل باری درون شهری این استان ثبت نام در فرصت تعیین شده را جدی بگیرند تا سوخت مورد نیاز آنان با کاهش مواجه نشود.
آقاخانی اظهارکرد: در صورتی که مالکان و رانندگان در هیچ کدام از مجموعه های درون و برون شهری ثبت نام نکنند، سهمیه سوخت آنها از نخستین روز فروردین به مرور کاهش و این کاهش نیز افزایش می یابد.
104 اتوبوس ویژه، 78 اتوبوس وی آی پی، 335 دستگاه مینی بوس و 617 دستگاه سواری برای مسافران استان زنجان خدمات ارائه می دهند.
شمار خودروهای فعال در ناوگان حمل و نقل باری این استان نیز چهار هزار و 891 دستگاه است.
37 دستگاه نظارت تصویری و 54 دستگاه تردد شمار در مسیرهای ارتباطی استان زنجان فعال است.
20 دستگاه دوربین ثبت تخلف عبور و مرور در آزاد راه های زنجان - تبریز و زنجان - قزوین نصب شده و تخلف های رانندگان با این دستگاه ها ثبت می شود.
7325/6085
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.