به گزارش ایرنا، هر شهروندی که اقدام به بازگشایی درب منزل مسکونی خود می کند روزانه با چندین کارت تبلیغاتی مبل شویی ها و قالی شویی های مواجه می شود که بر روی آنها فقط 2 شماره موبایل نوشته شده است اما از شماره ثابت و کد صنفی خبری نیست.
عده ای دیگر اقدام به دیوار نویسی کوچه و خیابان ها و شهروندان نیز بدون تحقیق و بررسی معتبر و نامعتبر بودن آن اقدام به شماره گیری و دریافت خدمات، حین دریافت خدمات مشکلاتی به وجود می آید که برای پیگیری موضوع به اتحادیه خشکشویان مراجعه می کنند در حالی که ارائه دهنده خدمات مجوز نداشته و گوشی همراه وی نیز خاموش شده است.
** قالیشویان و مبل شویان غیرمجاز حق ورود به منزل برای ارائه خدمات ندارند
رئیس اتحادیه خشکشویان شهرستان زنجان گفت: همشهریان برای شستن مبل و قالی ها، مجاز و غیرمجاز بودن مراکز ارائه خدمات را از این اتحادیه پیگیر باشند.
سیدکمال حسینی نیا اظهارکرد: همه مراکز قالیشویی و مبلشویی در سطح شهرستان زنجان دارای مکانی مشخص و ثابت و همه نیروها ملبس به لباس متحدالشکل هستند و برگه ورود و خروج به منزل همشهریان و قیمت مصوب ارائه خدمات دارند.
وی تاکید کرد: مردم به کارت های ویزیت و دیوار نویسی و کاغذهای تبلیغاتی اعتماد نکنند.
رئیس اتحادیه خشکشویان شهرستان زنجان گفت: همشهریان برای اطلاع از مجاز و غیرمجاز بودن واحدهای خشکشویی، قالی شویی و مبل شویی با شماره 33361555 از هشت صبح تا 14 ظهر تماس برقرار کنند.
حسینی نیا یادآورشد: بعداز ظهر نیز تماس شهروندان با این شماره بیان شده ضبط و صبح روز بعد به تماس های بی پاسخ تماس داده می شود.
وی افزود: متاسفانه برخی از همشهریان اقدام به دریافت خدمات از مراکز بدون مجوز می کنند که پس از ایجاد مشکل و دریافت خدمات نامناسب به اتحادیه مراجعه می کنند که پیدا کردن شخص امکانپذیر نمی شود.
رئیس اتحادیه خشکشویان شهرستان زنجان گفت: نظارت ها این صنف طی برج های بهمن و اسفند تشدید شده و با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت و اصناف انجام می گیرد، چنانچه فعالیت واحدی بدون مجوز کسب محرز شود فعالیت متوقف و از طریق قانونی تلفن ارتباطی وی با همشهریان نیز مسدود می شود.
حسینی نیا خاطرنشان کرد: هم اکنون 9 مبل شویی و 10 قالیشویی معتبر در سطح شهرستان زنجان فعال است.
یکی از همشهریان زنجانی افزود: برای دریافت خدمات از قالیشویی و مبل شویی به طور معمول از واحدهای معتبری که دارای مجوز فعالیت از این صنف هستند خدمات می گیرم.
یکی دیگر از همشهریان نیز اظهارکرد: از بستگانم در شرکت تبلیغاتی مشغول به کار است که برای دریافت خدمات با این شرکت تماس می گیرم و شماره مورد نظرم را دریافت می کنم.
فرخنده میرزایی یادآورشد: فقط خدمات مربوط به مبل شویی را می گیرم و تا به حال فرش منزلم را به قالیشویی نداده ام.
7325/3001
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی** انتشاردهنده: مینا افشاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.