امیرحسین صالحی زنجانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم های زنجان، اردبیل و آذربایجان شرقی نیز به ترتیب عناوین دوم تا چهارم را کسب کردند.
وی اظهار کرد: این رقابت ها طی روزهای پنجشنبه و جمعه /پنجم و ششم اسفند جاری/ با حضور قریب به 40بوکسور برتر و منتخب در اوزان 46 تا 49، 52، 56، 60، 64، 69، 75، 81، 91 و مثبت 91 کیلوگرم برگزار شد.
صالحی زنجانی افزود: این مسابقات در سالن وحدت شهرستان ابهر و با قضاوت 14 داور از استان های زنجان، اردبیل، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی برگزار شد که 'محسن خدادادی، امیر بری، امیرحسین صالحی زنجانی، جمال خلجی و رضا کردی' از زنجان بودند.
وی سطح این مسابقات را به دلیل حضور چند ملی پوش در قالب تیم های شرکت کننده، بسیار خوب و بالا ارزیابی و اظهار کرد: حضور تماشاگران و تشویق بی امان آنان بر غنای این مسابقات افزود و نحوه میزبانی هیات بوکس شهرستان ابهر نیز خوب و راضی کننده بود.
صالحی زنجانی که به عنوان مسئول برگزاری مسابقات لیگ چهارجانبه بوکس در زنجان بود، افزود: شهرستان ابهر از قطب های مهم ورزش استان زنجان محسوب می شود و برای برگزاری این رقابت ها از آمادگی و امکانات و تجهیزات مناسب برخوردار بود.
وی تصریح کرد: کاپ تکنیکی ترین بوکسور نیز به شاهین رفیعی از بوکسورهای برتر وزن 56 کیلوگرم زنجان تعلق گرفت و این ورزشکار زنجانی نشان داد که در این رشته ورزشی از تکنیک بالایی برخوردار است.
صالحی زنجانی با بیان اینکه هر تیم با 2 مربی و یک سرپرست در رقابت های مرحله چهارم لیگ چهارجانبه بوکس شرکت کرده بود نفرات برتر این پیکارها را به شرح زیر اعلام کرد:
وزن 49 کیلوگرم: محمدحسین حقی از زنجان
وزن 52 کیلوگرم: شهرام جلالی از آذربایجان ‌غربی
وزن 56 کیلوگرم: شاهین رفیعی از زنجان
وزن 60 کیلوگرم: پژمان فرجی از آذربایجان ‌غربی
وزن 64 کیلوگرم: علی همرنگ از اردبیل
وزن 69 کیلوگرم: ابراهیم اکبر سلطانی از آذربایجان ‌غربی
وزن 75 کیلوگرم: هادی جلیلی از آذربایجان ‌غربی
وزن 81 کیلوگرم: حسین دانشور آغربی
وزن 91 کیلوگرم: محمد عزیزی آ غربی
وزن 91+ کیلوگرم: سیامک قربانی آغربی
به گزارش ایرنا، برگزاری مسابقات لیگ چهارجانبه بوکس شمالغرب کشور در زنجان به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی و بارش برف سنگین، وقوع کولاک و یخبندان بودن سطح جاده های این استان، باعث شد تا این رقابت ها از 14 و 15 بهمن به 28 و 29 بهمن ماه و سپس به پنجم و ششم اسفند جاری موکول شود.
597/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.