محمد امینی شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کولاک شدید و بارش برف سنگین طی 5 روز گذشته موجب بسته شدن هفت جاده شریانی، اتوبان زنجان – قزوین و تعداد زیادی راه روستایی در استان زنجان شد.
وی تاکید کرد: با تلاش های شبانه روزی راهداران همه جاده های شریانی بسته شده در این استان بازگشایی شد.
رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: هم اکنون 24 راه روستایی در شهرستان زنجان، سه راه در ماهنشان، شهرستان های سلطانیه، ایجرود، ابهر و بخش زنجانرود هر کدام 2 روستا و راه یک روستا نیز در خرمدره در انتظار بازگشایی راهداران است.
امینی اظهار کرد: در زمان حاضر هیچ جاده شریانی در استان زنجان بسته نیست و تردد در همه مسیرها بدون مشکل و به صورت عادی در جریان است.
وی، از همه رانندگانی که قصد تردد در جاده های این استان را دارند، خواست خودروهای خود را به تجهیزات زمستانی به خصوص زنجیر چرخ، لاستیک یخ شکن، وسایل گرمایشی، لباس گرم و جیره غذایی خشک مجهز کنند.
رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: هموطنان قبل از اقدام به سفر، در بررسی خودروهای خود از کامل و سالم بودن مخزن خودرو، برف پاک کن و بخاری آن اطمینان داشته باشند.
امینی افزود: در زمان حاضر 50 اکیپ راهداری با 495 نیرو با 227 دستگاه ماشین آلات در 28 راهدارخانه این استان مستقر هستند.
به گزارش ایرنا، وی افزود: همه راهدارخانه های این استان به منظور ارائه خدمات بهتر به رانندگان و مسافران عبوری از جاده ها تجهیز و همه مسائل رفاهی در 28 راهدارخانه برای استقرار مسافران و در راه ماندگان در شرایط اضطراری فراهم شده است.
امینی یادآورشد: کسانی که قصد سفر دارند برای اطلاع از وضعیت جاده های این استان و کشور با سامانه 141، سایت www.141.ir ارتباط برقرار و سفر خود را مدیریت و برنامه ریزی کنند.
هموطنان می توانند برای اطلاع از وضعیت راه های این استان با سامانه 1816 در هر ساعت از شبانه روز در تماس باشند.
394 راه روستای استان زنجان روز جمعه بر اثر برف و کولاک شدید در همه شهرستان های استان زنجان بسته شده بود.
7325/6085
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.