حجت الاسلام سعید احمدی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مردم خداجوی استان زنجان ثابت کردند که با حضورشان در مساجد می توانند ضمن مراعات پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی، آیین احیای شب های قدر را نیز در وضعیت مطلوب به جا آورند.  

وی ضمن تقدیر از مردم به خاطر رعایت نکات بهداشتی در برگزاری مراسم شب های قدر، اظهار داشت: از گروه های جهادی درخواست کرده ایم تا با حضور در مساجد و حسینیه های تعیین شده، تدابیر بهداشتی را تقویت کنند.

حجت الاسلام سعید احمدی با بیان اینکه از حضور کودکان، سالمندان و افرادی که بیماری زمینه ای دارند، در مساجد جلوگیری می شود، گفت: این افراد می توانند از طریق شبکه استانی شاهد برنامه ها باشند.
وی با بیان اینکه افراد شرکت کننده در مراسم احیا در مساجد مشخص شده باید مهر، سجاده کتاب دعا، قران و چادر نماز شخصی را برای استفاده، همراه داشته باشند، افزود:  برای مراسم احیای شب ۲۱ ماه مبارک تعدادی دیگری از مساجد نیز به مجموع مساجد قبلی جهت برگزاری مراسم اضافه شده اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: از مردم خداجوی استان درخواست داریم در صورت شرکت در مراسم در نزدیک ترین مسجد محل اقامت خود حضور پیدا کنند تا ترافیک و تراکم جمعیت در مساجد اتقاق نیفتد.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.