بهزاد ظهیری روز چهارشنبه در ارتباط تصویری هفت مجموعه تولیدی کشور با رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: رشد ۲۵ درصدی تولید این شرکت در فروردین و ۳۱ درصدی در اردیبهشت‌ماه سال جاری، نوید ادامه روند مثبت تولید، فروش و صادرات را دارد.

وی خاطرنشان کرد: این شرکت توانسته است تولید روغن ترانسفورماتورهای توزیع، مقره‌های سیلیکونی و بخشی از قطعات ترانسفورماتور را داخلی‌سازی کند.

ظهیری از طرح‌های توسعه‌ای و نوسازی خطوط تولید این شرکت خبر داد و گفت: افتتاح ۲ خط جدید تولید شامل خط رنگ مکانیزه ترانسفورماتور و خط جدید برش عرضی و طولی برای تقویت سرعت و کیفیت، تولید مقره‌های سیلیکونی برای جلوگیری از قطعی برق و مشکلات خاموشی در برابر گرد و غبار و رطوبت بالا برای اولین بار در کشور از دیگر دستاوردهای مهندسان شرکت ایران ترانسفو است که در نیمه نخست امسال به بهره‌برداری خواهند رسید.

مدیرعامل شرکت ایران ترانسفو زنجان با اشاره به ایجاد اشتغال جدید برای ۳۰۰ نفر در سال ۹۸ اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌ها در سال جهش تولید نیز  ۴۰۰ نفر نیروی  جدید  جذب خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: کمک به دانشگاه علوم پزشکی زنجان برای خرید چهار دستگاه ونتیلاتور به مبلغ یک میلیارد تومان در سال ۹۹ ، تهیه بیش از سه هزار بسته کمک معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه، بازسازی کامل ۱۲ واحد مسکونی در شهر سیل‌زده معمولان لرستان، احداث یک واحد مسکونی کامل در زنجان درسال ۹۸ و اهدای کمک نقدی و ترانسفورماتور به ارزش تقریبی یک میلیارد و یکصد میلیون تومان به مراکز و امور فرهنگی و اجتماعی طی ۲ سال اخیر از جمله اقدامات انجام شده شرکت ایران ترانسفوی زنجان در راستای مسوولیت اجتماعی بوده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.